Ana içeriğe atla

YVES ROCHER - Ferahlatan Işıltı Veren Maske


Selamlar Canlarım,
Bugün size geçenlerde Yves Rocher'ın indirimi ile aldığım ışıltı veren maskeden bahsedeceğim.
Ürün, ferahlamış yumaşık bir cilt vaadediyor. Peki yerine getiriyor mu ? Evet yumuşacık bir cildiniz oluyor, evet ferahlamış hissediyorsunuz ama benim cildimde ışıltı gibi bir etkisi olmadı. Bu kadarcık olur değil mi :)

Ürün 50 ml minikcik bir ambalajı var kokusu kırmızı meyveler kokuyor ve bence kokusu tarif edilmez derecede güzel kokuyor . Jel yapılı bir ürün pembe renkli, şeker gibi çok tatlı.


Kullanımı;
Ferahlık ve canlanma hissi kazanmak için haftada 1 veya 2 defa uygulamanız, cildinizde en fazla 3 dakika bekletmeniz, ardından durulamanızın yeterli olduğu yazıyor ürünün arkasında.

Ürünün en güzel özelliği içeriğinin temiz olması içerisinde paraben bulunmuyor olması.


Ürünü haftada bir kere kullandım zaten paketi görüyorsunuz bitti neredeyse. Sürümü çok zevkli, sanki cildinizde maske değilde, jel oluşundan kaynaklı jel bir tabaka varmış gibi buda işin zevkli kısmı :)
Bu arada ürünün şuan ki satış fiyatı 10.30 Tl.
Bence deneyebileceğiniz uygun fiyatlı bir ürün. Eğer güzel bir kampanya yakalarsam bir daha alabilirim :)
Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Bu maskeyi yeni aldım ben de ama çok sevdim fiyatı da güzel uygun, indirimde de daha güzel oluyor. Seni zaten takipteydim tatlım ben :)) Bayan Vertigo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öperim seni ben :) Bu arada bloğunun ismine bayılıyorum <3 <3

      Sil
    2. şımardım şimdi :))) öp öp :* bloğumun ismini sevmene de ayrıca bir sevindim :D

      Sil

Yorum Gönder