Ana içeriğe atla

Favori Diş Macunum - Arm & Hammer Advance White

Arm & Hammer Advance White

Selamlar,
Perşembe günü geldi sonunda ve cumaya son 1 gün kaldı benim favori günüm cuma bilmeyen kalmadı değil mi ? :)
Evet bugünkü postumun konusu favori diş macunum. Öncelikle ben dişlerime çok önem veririm ilk dikkatimi çeken noktada dişlerdir karşımdaki insanda. Dişlerime çok özenirim günde 3 kere fırçalarım, diş ipi kullanırım cart curt ama benim için kaçınılmaz son bir sürü çürük diş her ay dişçi stresi ve hala bembeyaz yapmayı beceremediğim dişlerim.
Dişlerim beyazlasın diye zibilyon tane diş macunu denedim tamam abartiyorum 3-5 tane denedim zaten geçen ayın bitenler yazısında en son denediğim Signal White Now diş macununu görmüşsünüzdür ama istediğim kadar beyaz olmuyor olmuyor :)

Arm & Hammer Advance White

Ama şimdi gerçekten onu aldattığıma, başka bir diş macunu alıp kullandığıma pişman olduğum bir ürün olan Arm & Hammer Advance White diş macununu öve öve bitireceğim bu postu.

Neden Arm& Hammer diş macunu kullanmalısınız ?
  1. İçerisinde diğer diş macunları gibi renkli renkli çizgiler yok fırçaladığınızda dişleriniz mavi olmuyor.
  2. Aşırı derecede köpürüp kuduz olmuşsunuz gibi bir izlenim yaratmıyor
  3. Gerçekten vaatlerini yerine getiriyor ve ilk fırçalamada dişlerinizin renginin değiştiğini fark ediyorsunuz.


Arm & Hammer Advance White
Peki kötü özelliği hiç mi yok ? Var elbette.
  1. Nane ferahlığı olsun, ağzım içi ferah ferah olsun gibi bir durum yok.
  2. Azcık ferahlığı var oda 2 dakika sürüyor
  3. İçerisinde soda var bazı yerlerde soda'nın diş minesine zarar verdiğini okumuştum belki bu diş macunuda öyle bir etki yapıyordur ama benim diş minelerimde şuana kadar bir problem olmadı.
  4. Fiyatı biraz tuzlu 15-16 TL 
İndirim dönemlerimde bazen 11-12 TL'ye düşüyor ama çok bir farkı yok değil mi ?
Eğer denemek isterseniz size tavsiyem Watsonslarda bu diş macununun mini boyu satılıyor 3-4 TL gibi bir fiyatı onu alıp deneyin memnun kalırsanız büyük boyunu alırsınız.

Sizin favori diş macununuz nedir ? Ya da beyaz dişler için bana ne tavsiye edersiniz ?

Öpüldünüz




Yorumlar

  1. bende uzun süredir Arm & Hammer diş macununu kullanıkyorum ve oldukça memnunum. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder