Ana içeriğe atla

TAG: Sadece Bir Kelime


Selamlar Canlarım,

Biraz hayat blogunun tatlı mı, şirin mi şirin sahibesi beni mimlemiş bu benim ilk mimlenmem oldu çok sevindim :) Gelelim birbirinden eğlenceli soruların cevaplarına :)
1- Telefonun Nerede?
Yanımda

2- Partnerin?
Müstakbel Nişanlım <3 

3-Saçların?
Çok ince telli.

4-Annen?
Herşeyim.

5-Baban?
Hasretini çektiğim.

6- En sevdiğim eşya?
Bilgisayarım. :)

7-Son gece gördüğün Rüya?
Berbat.

8- Hayalindeki araba?
Range Rover

9- İçinde bulunduğun oda?
Gürültülü

10- Korkun?
Sevdiklerimi kaybetmek.

11- 10 Sene içinde ne olmak istiyorsun?
Evli, mutlu, çocuklu. :)))

12-  Sen ne değilsin?
     Duygusuz

13-  En son yaptığın şey?
Kahve.

14-  Üzerinde ne var?
Kot-bluz.

15-  Senin hayatın?
Monoton.

16- Moralim?
Karmaşık.

17-  Şu an ne düşünüyorsun?
Mesai hemen bitse ne güzel olur diye :)

18-  Senin bilgisayarın?
Mac Book.

19-  Bira?
Sevmem :)

20-  Aşk?
Çikolatalı dondurma. Kışın hasta eder, yazın ilaç gibi gelir :D

Sorular çok eğlenceli değilmi :) Buradan bu mim için Biraz Hayat blogunun sahibesine öpücüklerimi yolluyorum :)) Bende başka blogger arkadaşları mimlemek istiyorum :)


Öpüldünüz






Yorumlar

  1. çok eğlenceli değil mi :) ne düşünüyorsun sorusunun cevapları özellikle:) ben de öperim ki seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok eğlendim soruları görünce :))

      Sil
  2. canım çok teşekkür ederim çok beğendim cvplarını :)

    YanıtlaSil
  3. EN KISA ZAMNDA YAZACAGIM TATLIM OPTUM SENİ :) tİŞİKKÜR EDERİM :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder