Ana içeriğe atla

Bugün ...


Günaydınlar,
Bana gün aydın oldu mu bilemiyorum. Sanırım olmadı sizde böyle misiniz yoksa sadece ben mi bu aralar kendimi toparlamıyorum. İçimde bir sıkıntı var sanki çok kötü birşey olacakmış gibi hissediyorum. Evet çok üzüldüm, çok üzüldük ama bu durum beni çok derinden etkiledi. Nedense hala içimde bu acı taze.
Şimdi diyeceksiniz ki gülmedin mi hiç, eğlenmedin mi ? Evet güldüm evet arkadaşlarımla buluştum zaman geçirdim evet hayatıma ben kaldığım yerden devam ettim ama etmek zorundaydım sizde etmek zorundasınız. Gezmiş olmam, gülmüş olmam üzülmediğim anlamına gelmiyor gelemezde herkes kendi içinde yaşar. Kimseyi eleştirmeye hakkım yok bu konuda. Ben sadece içimdeki acıyı bastıramıyorum belkide kendi hayatımda çok acı tecrübeler yaşayıp çok fazla kayıp verdiğim için bana çok daha ağır geldi.

Neyse uzun lafın kısası içimde derin bir sıkıntı var bunuda yazmamdaki amaç sizinle paylaşmak. Belki bu yazı içimdeki sıkıntıyı atmamı sağlar.
Şimdi diyorsunuzdur ben senin sıkıntılarını dinlemek ya da okumak zorunda mıyım ? Hayır elbette değilsiniz. Okumazsanız anlarım, okursanız teşekkür ederim.

Çok fazla uzattım değilmi :) 
Benim için salı böyle başladı umarım güzel devam eder. Bugünden itibaren postlarımı girmeye başlayacağım. Yanlış anlaşılma olmasın bu Soma faciasını unuttum demek değil elbette unutmadım ama hayat devam ediyor bizim için. Umarım ülkemizde bir daha böyle facialar olmaz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim uzun bir post oldu :)
Kendinize iyi bakın.
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. hayat o kadar hızlı akıp geçiyor ki en büyük acılardan sonra bile hayata devam ediyoruz bir şekilde...etmek zorunda kalıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım acılar yaşanıyor ve sonra zaman akıyor bir şekilde.

      Sil
  2. Bu hayatta yaşıyorsan herşey başına gelebilir tatlım önemli olan temkinli olmak maden işçilerimiz ölümü göze alarak çalışıyorlardı yani bir gün o patlama olacak ve bende ölebilirim ihtimali vardı bunu biliyorlardı Allah rahmet eylesin gözlerim doluyo yine ve Allah böyle bir acıyı kimseye yaşatmasın! Herşeye rağmen bizim için hayat devam ediyor üzüntülerimiz hayatımıza yön vermemeli tabiki üzülmeliyiz ama o hep bir kenarda durmalı.Çünkü elimizden hiç birşey gelmiyor sadece ölenlere rahmet ve ailelerine bol bol dua etmeliyiz.Yazın senin duyarlı bir insan olduğunu gösteriyor duyarlı olduğun kadar iradelide olmalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inş bir daha böyle bir durum ile karşılaşmayız, ağır bir acı ama haklısın Allah ailelerine sabır versin. Dualarım tüm şehit olan madenciler ve aileleri için.

      Sil
  3. Ben de hiç iyi hissetmiyorum canım kendimi, o insanların acısı dinmedikçe de geçmeyecek sanırım. Evet hepimiz güldük, hayatımıza devam ettik ama unutmadık, yürekten bunu hissetmek önemli olan..
    Seni yerim ben, yazılarını heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni yerim canım inş en kısa sürede yeni postlarım gelecek :)

      Sil
  4. Hepimiz öyleyiz canım benim bi tarafımız buruk hayat devcam ediyor umarım onlar için de güzel devam eder dua edyorum bol bol her şey güzel olacak inanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder