Ana içeriğe atla

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE - Yoğun Bakım Kürü


Pazar gününden herkese selamlar,
Sabah uyandım bir yağmur bir çamur İstanbul'da içim daraldı dedim kalkma yatmaya devam et :) Ama akşama kadar yatılmıyor sonra kaltım tabi takipçilerim yeni post bekler dedim bekliyorsunuz değil mi  ? :)


Nisan ayı bitenler yazımda bu ürünü görmüştünüz. Geçen aylarda bir Watsons indiriminden 2 adet almıştım. Bir dönem neredeyse tüm bloggerlar kullandı yorumlar yaptı bende merakıma yenik düşüp aldım. Birde indirimin gözü kör olmasın ikinci ürün yarı fiyatına diye iki tane aldım :))


Ürün kendini;
Yıpranmış saçlar için yoğun bakım kürü Avustralya Nane Balsam Özlü diye tanıtıyor.
Kullanımı;
Temiz, ıslak saça uygulayın. 1-3 dakika bekletin (ne kadar bakıma ihtiyaç duyduğuna göre). Ilık su ile durulayın.


Gelelim ben gözlemlerime; 
Ürünün kapak kısmı kullandığım diğer ürünlere göre farklı. Mayonez , ketçaplar alırız kapak kısmı plastik olur sıkarız paketi ortadan öyle gelir ya ürün işte aynen öyle buna ne deniyor bilmediğim için benzetmem biraz garip oldu :)

Yavru ağzı renginde ne yoğun kıvamlı ne su gibi bir ürün. Kokusu çok güzel sanırım bende kokusuna kanıp aldım. Almasanız bile gidip bir koklamanızı tavsiye ederim. Kokusunu tarif etmek isterdim ama kokladığınız zaman sanki bildiğiniz tarif ederken hiç bilmediğiniz bir koku gibi. :)

250 ml'lik olan bu ürün bence çok bereketsiz. Az miktarda kullanmanız uzun saçlar için yetmiyor çok kullanırsanızda 4 5 yıkamada bitiyor. Yaklaşık 19 tl gibi bir fiyata satılıyor Watsons ve Gratislerde. 
Benim saçlarımda hiç mucize yaratmadı kızlar. Belki başkalarında işe yaramıştır ama Watsonslarda satılan Treatment Wax bence bu üründen çok daha güzel. En azından saçınızda bir fark hissediyorsunuz ben bu üründe hiç bir fark hissetmedim saçımda.

Benim yorumlarım bu kadar canlar umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Öpüldünüz.




Yorumlar