Ana içeriğe atla

Mecitefendi.com.tr Alışverişim




Selamlar,

Öncelikle uzun zaman sonra ilk Soma dışı postum oldu bir yerden başlanması gerekiyordu bende başladım umarım bundan sonra böyle kötü facialar yaşamayız. Tekrar şehitlerimiz için rahmet aileleri için sabır diliyorum. Geçenlerde Twitter'dan takip edenler bilir beni Egzama hastalığı hakkında bilgisi olan var mı diye sormuştum ama ses çıkmadı benim bilmediğim bir cilt hastalığı olan Egzama için araştırıken bir krem gördüm nette ve almaya karar verdim. Bu arada Egzama olan ben değilim erkek arkadaşım ama kendisi doktora bile gitmeye üşenen kendine hiç dikkat etmeyen biri bu nedenle onun yerine ben araştırdım :)

Aynısefa kreminin bir mucize olduğunu okudum :P Egzamaya ya da cilt lekelerine iyi geliyormuş bu nedenle iki tane aldım bir bana bir sevgilime inşallah benim cilt lekelerimede iyi gelir bana iyi gelmesede umarım egzamaya iyi gelir.


Neyse gelelim sipariş detaylarına;
  • Öncelikle sitede bir sürü sorun vardı ama çalışan biri olarak aktar'a gitmeye üşendiğim için online sipariş vermek daha kolay geldi. Bu nedenle mecitefendi.com.tr 'den sipariş verdim.
  • 20 TL üzerine kargo bedavaydı.
  • Sitede siparişiniz başarı ile tamamlanınca mail geleceği yazıyordu ancak mail gelmedi. Kartıma baktığım zaman ücreti çekilmişti bende iletişim kısmında olan mail adresine mail attım iki gün sonra geri döndüler. Ben yavaştan umudumu kesmeye başlamıştım zaten ama bana mail atan Mustafa bey çok ilgiliydi sağolsun ürünlerimin kargoya verildiğini söyledi bende hala hazırlanıyor aşamasında yazdığını söyledim bana kargo takip numarasını verdi ve perşembe günü yaptığım alışveriş cuma kargoya verilmişti benim elime pazartesi geçti aslında hızlı bir gönderim oldu diyebiliriz.
Yukarıda ürünlerin fiyatlarını görüyorsunuz gayet uygun fiyatlı ürünler denemeye değer bence :)


Ürünleri kullanıp en yakın zamanda düşüncelerimi sizinle paylaşacağım. Küçük bir alışveriş oldu benim için ama olsun alışveriş candır :)

Bu arada küçük bir not alışverişim hala hazırlanıyor aşamasında görünüyor sitede en kısa sürede bence siteyi düzenlemeleri lazım.

Öpüldünüz



Yorumlar

  1. Mecit efendi ürünlerini çok seviyorum.Saç bakım yağı ve sarımsak şampuanı kullandım çok memnun kaldım etkili gercekten.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım benim inş bende memnun kalırım :)

      Sil
  2. Umarım egzamaya da iyi gelir canım. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder