Ana içeriğe atla

Wet N Wild Pearlescent Pink Rose Allık

Selamlar Canlar,
Günün ikinci postu ile karşınızdayım ,
instagram'dan takip edenler bilir WW standı bulduğum bir gratisde E831E numaralı allığı bulunca bir tane kendime bir tanede şımarık saksı eşim Merve'ye almıştım. Bu allık hep Nars'ın Orgasm allığına dupe olarak gösterildiği için merak ettim hemde standda bulunca kaçırmadan aldım.


Wet N Wild allık, plastik bir ambalaja sahip ve işlevsel olmayan bir fırça ile satılıyor. Fırçanın kılları çok sert bu nedenle allığın çevresini temizlemek için kullanılırım muhtemelen. Allık içerisinde hafif ışıltılar bulunduruyor, gül kurusu tonlarındaki bu allığın pigmentasyonunu ben beğendim. Hatta o kadar iyiki fırçanıza allığı değdirmeniz rengini vermesi açısından yetiyor bu nedenle kullanırken dikkatli olmanızı tavsiye ederim yoksa çok ağır bir görüntü ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Yüzde doğal pembe bir duruşu var allığın bu nedenle benim çok hoşuma gitti.


Yukarıdaki resimde sizler için ışıkta farklı farklı duruşlarını göstermeye çalıştım umarım rengi hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olmuştur.

Aldığım günden beri kullanıyorum piyasıdaki çoğu allık kadar bu allıkda elbette tozutma yaptı. Allığın içerisinde yapay gibi duran ışıltıları uyguladığınız zaman yüzde doğal bir duruşa dönüşüyor yani ışıltılar sizi disko topuna çevirecek kadar yoğun değil bu nedenle günlük hayatta rahatça kullanabileceğiniz bir allık. İyiki almışım dediğim nadir allıklardan biri oldu kendisi severek kullanıyorum.
Ben Nars'ın Orgasm allığına sahip olmadığım için elbette bir karşılaştırma yapamayacağım ama gül kurusu tonlarında bir allık arayışınız varsa bence şans verebilirsiniz.

WW standı bulunan Gratislerde 13 TL gibi bir fiyata satılıyor görürseniz tester'ını incelemelisiniz bence.
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Renk çok güzel, bende en kısa zamanda incelesem süper olur :)
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim tatlım gerçekten :)

      Sil

Yorum Gönder