Ana içeriğe atla

NK Harder Nail - Tırnak Sertleştirici ve Güçlendirici



Selamlar Canlar,

Bugün size çok memnun kaldığım bir tırnak ürünü olan NK Harder Nails'den bahsedeceğim. Bir dönem tırnaklarımı hiç uzatamıyordum çok çabuk kırlıyordu ya da bir taraflara takılıyordu canımı acıtıyordu. Sonra ben bu konunun üstüne yoğunlaştım en önemli nedenlerinden beri sağlıksız beslenmeydi beslenme alışkanlıklarımı düzeltmeye çalıştım birde yanına takviyeler ekledim tabiki.

Gratisde dolaşırken gözüme bu ürün çarptı fiyatıda uygundu denemek için aldım ve çok memnun kaldım.
Tırnakları gerçekten sertleştiriyor artık eskisi gibi kırılma problemlerim yok ben tabiki aşırı uzatmıyorum tırnaklarımı ama yinede çok memnunum. 
Ayrıca base coat olarak kullanıyorum ve ojenin kullanım süresini uzatıyor eskisi gibi çabucak soyulmuyor ojelerim. Birde sararmayı engelliyor bence çünkü eskiden tırnaklarım ojeyi çıkardığım zaman sararmış oluyordu uzun zamandır böyle bir problem ile karşılaşmadım.
Sürümü normal oje gibi, kokusu çok yoğun değil ama bilindik oje kokuyor. Çok cabuk kuruyor bu nedenle hemen normal ojemi sürebiliyorum üzerine. Kısaca tüm vaadlerini yerine getiriyor üstüne daha fazla artılarıda var hatta :)
Kısaca çok süper bir ürün bence :) 


Sarı renkli gibi görünsede şeffaf bir oje aslında. Sürünce renk vermiyor.
Ben 3.5 TL gibi bir fiyata almıştım bence sizde denemelisiniz.

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Kuzu bi limonun birazini kes Her gün tirnaklarina sur sonra gel bana tesekku et :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ttlım deneyeceğim :* :)

      Sil
  2. Denemeye değer, bende bir bakayım bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak canım benim :) Umarım beğenirsin :)

      Sil
  3. bende anneler günü alışverişinde aldım denemek için bir deneyen yorumu bekliyordum :) arıyordum :) buldum :) artık deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dene canım umarım memnun kalırsın :) :*

      Sil

Yorum Gönder