Ana içeriğe atla

Nisan Ayı Bitenler #1




Selamlar Canlarım,

İlk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu ay ben çok fazla ürün bitirmemişim zaten bazen bitirdikleri unutum attığım için buraya ekleme fırsatımda olmadı. Alışacağım blog dünyasına kızlar herşey sizin için :) Neyse hadi bakalım neler bitirmişim ben bu ay.
Ben bu ay;
  • Rapunzel marka maskesi
  • Aussie 3 Minute Miracle Saç Maskesi
  • Garnier Saf ve Temiz 3 in 1 Maske
  • Signal White NowTriple Power diş macunu
  • Benri marka disk pamuk
  • Benri marka ıslak mendil


Bir kaç ay önce Watsons mağazasında Assuie ürünlerinde 1 alana 2. %50 indirim vardı bende bu saç maskesini çok merak ediyordum indirimdeyken aldım gitti. Yazısı yakında blogda.

Rapunzel marka saç maskesi geçen aylarda numune olarak gönderilmişti. Gerçekten beğenerek kullandım tam boyunu almak istedim ama fiyatı biraz tuzlu geldi :)


Signal diş macunu çok reklamı yapıldı çok övüldü diye aldım ama bir daha almayı düşünmüyorum resmen mavi boya var içinde :/
Garnier Saf & Temiz bittikçe aldığım çok severek kullandığım bir ürün bitti hemen yenisini almam lazım alayımda size bir post hazırlayayım :)


Benri ürünleri Gratislerde satılan bir marka ve çok seviyorum zaten benim ıslak mendil zaafım var sürekli alıyorum sürekli bitiyor. Evde her odada, arabada, ofisde, çantamda aklınıza gelecek heryerde erişebileceğim ıslak mendil olmalı resmen bağımlıyım. Bitti ama tabiki stoklu çalışıyorum yenisi çoktan açıldı bile :)

Benim bu ayki biten ürünlerim bunlar. Yeni postlarda görüşmek üzere :)
Öpüldünüz.





Yorumlar

  1. cnm çok güzel bir yayın olmuş..ben garnier markasının maskesini çok beğendim bir de bu aussie 3 min miracle güzel mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ahım şahım bir ürün değil bence canım

      Sil
  2. Fotograflar şahane :) ellerine sağlık canım :)
    Hoop gelsin yeniler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen gitgide daha iyi oluyordur o zmn canım :)

      Evet bugün yerine yenilerini aldım bile :)

      Sil
  3. garnieri beğenerek kullanıyorum bereketli bir ürün bitmedi benim yeni aldıklarını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya bereketli gerçekten uzun zaman yetiyor bir paket.Tamam canım yeniler en kısa sürede yerini alacak blogda çok öpüyorum seni :*

      Sil
  4. garnier çok ğüzel ya beraketli ,kullanımı zevkli daha ne olsun
    signale üzüldüm denemek istiyorum kendisini umarım severimhttp://senbenvehayat.blogspot.com.tr/ bu da benim blogum umarım seversiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder