Ana içeriğe atla

Mezuniyet Gecesi için Kombin Önerileri


Selamlar Canlar,
Biliyorsunuz yaz geliyor artık Düğün, nişan, mezuniyet dönemi başladı tabi harıl harılda elbise arayışları başladı. Bende sizler için kendimce kombinler hazırladım sizler için fikir olsun diye. Bakalım beğenecek misiniz ?

1. Bu kombin şirin ama gösterişli bayanlar için :)

2. Bu kombin ise hanım hanımcık bayanlar için :)

3. Bu kombin gözlerin onun üzerinde olmasını isteyen ateşli bayanlar için :)

4. Aşırı süsü sevmem ama tarzımdan da ödün vermem diyenler için :)

5.Bu kombin ise kokoşluğumun bir tarzı var adı var diyenler için :)

Sizin favoriniz hangisi ?

Öpüldünüz


Yorumlar

  1. aaah ah çok guzel hepsi ya şimdiki aklımla o güne gitmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende canım ya şıkır şıkır olurduk :) Sanki üzerinden çokk uzun zaman geçmiş gibi hissediyorum :D

      Sil
  2. İlk kombin çok hoşmuş,çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım şirin kombinler seviyorsun sen demekki :)

      Sil
  3. 1 ve 4 favorilerim. :) İyi düşünmüşsün canım, eline sağlık.
    Benim bu sene öyle dertlerim yok ama özendim şimdi okuyunca bunu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan özeniyor benden geçti ne yazıkki bu işleri artık gençlere devrettim :P :))

      Sil

Yorum Gönder