Ana içeriğe atla

Örgü Saç Modelleri

Selamlar,

Bugün sizlere benim çok beğendiğim yapmak istediğim ama bir türlü beceremediğim örgü saç modellerinin resimleri ile başbaşa bırakıyorum sizleri :) Siz yapabiliyor musunuz ? Ben mi çok beceriksizim acaba :)

Özelllikle topuz olarak yapılan örgü modellerine tek kelime ile hastayım ben :) Hem özel günlerde hemde günlük hayatta kullanılan yeri geldiği zaman şık, yeri geldiği zaman salaş bir hava katıyor bence.




Uzun saçlardada balık sırtı gibi modeller çok güzel oluyor. Tabiki ben onlarıda yapamıyorum ama tugbasatelier bloğunun sahibi çok güzel modeller yapıyor bence. Hatta yanlış hatırlamıyorsam bir kaç modelin nasıl yapıldığını instagram ve blogu üzerinden anlatmıştı :)

Umarım resimler sizin için ilham kaynağı olmuştur. Yaptığınız örgü modellerini benimle paylaşın bende bloğumda size yer vereyim ne dersiniz ?

Öpüldünüz.



Yorumlar

  1. Bayiliyorum baharda veya yaz aylarinda boyle orguler yapmaya :) 3. Fotograftaki harika gozukuyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapanlara bayılıyorum ama yapamıyorum :))

      Sil

Yorum Gönder