Ana içeriğe atla

Artık Benimde Real Techniques Fırçam Var


Selamlar Canlarım,
Twitter yada Instagramdan takip edenler beni bilir Kozmela.com bahar kampanyası yaptı ve RT fırçaları %50 indirim ile satışa çıkardı. Bende dayanamadım bu iki seti attım alışveriş sepetime.

İki ürün toplam 102 Tl tuttu 75 Tl üzerinde kargo ücretsizdi bu nedenle kargo ücreti ödemedim.
Salı günü verdiğim sipariş çarşamba elimdeydi süper hızlıydı bu nedenle buradan teşekkür ediyorum Kozmela.com'a.


Gelelim kargomuza yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi ürünün ebatlarında bir kargo geldi heyecanla açıtım kutuyu karşımda fırçalarım :) Başkada birşey yok yanında tester göndermelerini beklerdim açıkcası ama göndermemişler bu üzüldüğüm nokta oldu.


Bugünkü makyajımda kullandım fırçalarımı gerçekten muhteşemler ben neden daha önce almamışım ya dedim kendi kendime. Makyaj ürünlerimin nimik dokunuşta bu kadar renk verdiklerini bilmiyordum :)


Hala RT fırçası olmayanlar bence bir an önce almalılar muhteşem çünkü :)

Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Güle güle kullanın, bende de yüz fırçası var çok memnunum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun kaldım canım sağol sende güzel günlerde kullan fırçanı :) :*

      Sil
  2. ben de aynı şekilde iki setten de aldım. daha önce bir fırça aldığımda bile en az 3 tane tester yollayan firma bu alışverişte hiçbir şey yollamamış.
    güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım sende güle güle kullan bunlara çok indirim yaptık birde tester mı vereceğiz yaa demişlerdir :))

      Sil
  3. Ben de istiyorum :)) Kısa zamanda alıcam insallah. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al canım indirim yakalarsan kap :) Saol ayrıca tatlım :*

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım :* darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  5. kızııım ne özendiriyorsun :P Öğrenci adamız! :P Şaka bir yana elime para geçerse alcam kesin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu fırçaları almak için yemedim içmedim para biriktirdim :P :))

      Sil

Yorum Gönder