Ana içeriğe atla

Noreply Blogger Sorunu



Selamlar Canlar,

Benim blogumu blogger üzerinden takip edenler bilir post paylaştığım zaman postlarımda resim çıkmıyor ve noreply@blogger (My Little Mascara) olarak yayınlıyordu. Yani blogger beni noreply blogger yapmıştı. Çok uğraştım çok çabaladım nette söylenen her yöntemi denedim ama sorun çözülmedi. 
Araştıranlar bilir g+ ile bağlı olan blog önce blogger profiline çevriliyor sonra email'im gözüksün diye işaretlenip tekrar g+ profiline geri döndürülüyor ve sorun çözülmüş oluyor diye yazıyor her yerde ben bunu kaç kere denediysem sorun çözülmedi. En sonunda araştırırken bir blogda gördüm ve sorun çözüldü bende hemen sizinle paylaşayım dedim :)

Gelelim çözüme eğer googleda yazan tüm çözüm aşamalarını yaptıysanız ve hala noreply bloggersanız tek bir adım kaldı. Blogunuza Feed Burner hesabı açtıysanız ya da google sizin yerinize bu özelliği aktif hale getirdiyse siz noreply blogger oluyorsunuz bunu nasıl mı öğreneceksiniz buraya tıklayın. Hesabınız var ise girer girmez blogunuzun adını göreceksiniz. Delete feed dediğiniz zaman ve Blogger  panel'den -> Ayarlar -> Diğer kısmında Kayıt İçerik Takibi Yeniden Yönlendirme URL'si   kısmı dolu ise burayıda sil diyoruz. Ve sorun çözüldü :)

Şimdi postumuzu yayınlayalım bakalım sorun çözülmüş mü :)



Benim sorunum çözüldü umarım sizinde noreply probleminiz çözülür eğer sorunuz olursa yazmayı unutmayın :)
Öpüldünüz




Yorumlar

  1. canım feed burner özelliği nedir ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RSS ile bloga yeni post girildiğinde rss listesinde görünüyor canım bunu feed burner ile yapıosun :)

      Sil

Yorum Gönder