Ana içeriğe atla

L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil Yorumum



Selamlar,

Günün konuğu L'oreal Elseve Extraordinary Oil. Biliyorum bir sürü blogger bu ürünü öve öve bitiremedi postları hazırlandı reklamı çok yapıldı bende bundan geri kalmadım :P İşin şakası bir yana benim alma sebebim bu kadar çok övülmesi beğenilmesiydi ve gerçekten haklılarmış. Benim sık sık kulladığım ve kullanmaktan memnun olduğum bir ürün.
 L'oreal'in saç kusursuzlaştırıcı bakım yağı içerisinde değerli çiçek özlerini bulundurduğunu söylüyor ve saç dokusunu kusursuzlaştırdığını iddia ediyor.
Ürün 100ml ve ambalajı lüks grubu bir ürün havasında. Ben bu ürünü alalı yaklaşık 2-3 ay falan oldu her duştan sonra kullansamda baya bereketli bir içerisinde daha çok var. Ürünün yapısı çok yoğun olmamakla birlikte kıvamlı bir yapısı var. Kilitlenebilir kapak pompası olması ürünün dökülme ihtimalini ortadan kaldırıyor.


Ürünü, banyodan öncede, duştan çıktıktan sonra nemli saçlarınıza ya da gün içinde saçlarınıza kullanabileceğinizi söylüyor ancak ben duştan çıktıktan sonra saç uçlarımda kullanmayı tercih ediyorum. Kullandığım diğer saç serumlarına göre performansının çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Kullanır kullanmaz zaten saçlarınıza verdiği parklıklığı hissedeceksiniz eğer kullanırsanız.

İçerisinde bulunan çiçek özleri sayesinde kokusu çok güzel hafif çiçeksi bir koku. Ama tabi koku çok uzun süre saçlarınızda kalmıyor.
Fiyatı yaklaşık 20 Tl civarında ancak indirimleri yakaladığınız zaman çok daha uygun fiyata sizde bu seruma sahip olabilirsiniz. Ben şimdilik bu kadar kızlar umarım yararlı bir yazı olmuştur.

Öpüldünüz.






Yorumlar