Ana içeriğe atla

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner


Selamlar Canlar,
Blogumun bugünkü misafiri Gratis'in anneler günü indiriminden aldığım Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner'ı. Benim günlük makyajımında da gece makyajımda da vazgeçemediğim tek şeydir eyeliner. Eğer eyeliner sürmemiş ise kendimi çıplak gibi hissediyorum :) Genelde likit eyeliner kullanıyordum hatta eski postlarımda yine Gratisler satılan Valentina marka eyelinerdan sizelere bahsetmiştim okumadıysanız eğer buradan okuyabilirsiniz.


Şimdi gelelim Maybelline eyeliner yorumlarıma. Kutunun içinden buzlu cam - metal kapak içerisinde gel eyeliner ile eyeliner fırçası çıkıyor.
Aldığım günden beri sürekli kullanıyorum bu eyelinerı. Eğer tek kat sürer ve fırçaya ürünü az almışsam tam olarak siyahlık vermiyor bu nedenle bir kat daha sürüyorum çünkü eyeliner bence simsiyah olmalı. Benim için eyeliner simsiyahtır, renkli eyeliner kullananları beğeniyorum ama kullanamıyorum :)
Gelelim ürün hakkında yorumlarıma.

Ürünün pozitif özellikleri;
  • Sürümü ilk başlarda zor gibi gelsede pratik yaptıkca kolaylaşıyor. Yani bence sürümü kolay :)
  • Göz kapağına bulaşma gibi bir durum ile karşılasmadım.
  • Gün boyunca kalıcılığı devam ediyor. Gözden uçup gitmiyor. Ben sabah 7 de işe giderken sürüyorum eve geldiğimde hala kendisi orada aynı duruyor :)
  • Ne kadar ürün size çok yumuşak sürer sürmez etrafa bulaşacak hissi versede kesinlikle yanılıyorsunuz öyle bir eyelinerki sürer sürmez kuruyor. Bu benim için en pozitif özellik çünkü ben dayanamıyorum mutlaka gözümü kıpraştırıyorum bulaşıyor :) (Aman ne sorunluyum bende ya )



Ürünün negatif özellikleri;
  • Göz pınarlarımda birikme yapıyor, eğer kontrol etmezsem göz pınarlarım siyah olabiliyor ve bence hiç hoş bir görüntü değil. Ama bu bazen oluyor bu nedenle benim sürüş tarzımdan da kaynaklı olabilir.
  • Tek katta rengini vermiyor. En kötü özelliği bence :)
  • İçinde verilen fırçası pek kullanışlı değil. Açılı eyeliner fırçası ile daha rahat süüryorum.
  • Gözden çıkarması biraz zor ne yalan söyleyeyim belki çift kat sürüyorum diye beni uğraştırıyordur.


Genel olarak ben ürünü beğendim. Fiyatı normalde 20 Tl civarında ben indirimden 12.5 Tl'ye almıştım. Ürünün başka renkleride mevcut ancak ben renkli eyeliner kullanamaktan hoşlanmadığım için onlardan almadım ama eğer siz seviyorsanız diğer renklerini denemenizi tavsiye ederim onlarında iyi olduğunu düşünüyorum.
İndirimden alınabilecek bir ürün bence, uzun süre kalıcı olması , göz kapağına bulaşmaması benim için ürünün favori olması adına yeterli :)

Benim yorumlarım bu kadar siz bu eyelinerı kullandınız mı? Bu eyeliner hakkında düşünceleriniz neler merak ediyorum :)

Öpüldünüz


Yorumlar

  1. ben de aldım canım indirimden keşke daha önceden alsaymışım çok güzel bir ürün dediğin gibi kendi fırçası hiç kullanışlı değil..güle güle kullan tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım benim :) keşke bende daha önce alsaymışım dedim gerçekten :)

      Sil
  2. çok seviyorum bu eyelinerı:) hatta bugün kuyruklu eyeliner çekip bol rimel uyguladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :) Far sürmedim direk eyeliner rimel sade ama çekici geliyor bana :)

      Sil

Yorum Gönder