Ana içeriğe atla

Garnier Ambre Solaire Güneş Koruyu Yüz Kremi

Selamlar canlarım,
Bugün yaklaşık 15-20 gün önce aldığım bir ürün olan güneş kreminden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz yaz geldi güneş yüzünü gösterdi bu nedenle güneş kremimizi sürmeden ne yapmıyoruz tabiki dışarı çıkmıyoruz :) 
Yaz, güneş falan demişken sizelere  Garnier Ambre Solaire Invisi Protect Yüz Kreminden bahsedeceğim. Bu güneş koruyucu 30 faktör. Ben beyaz tenli olmadığım için bana 30 spf yetiyor ama siz beyaz tenli iseniz mutlaka 50 spf kullanmalısınız.

Ürünün kutusunda yazanları söyleyeyim önce ;
İçerisinde bulunan özel patentli filtre sistemleri sayesinde cildinizi en yoğun güneş ışınlarına karşı bile maksimum seviyede korur. Ayrıca içersindeki saf E vitamini ve antioksidanlar, cildin erken yaşlanmasını engeller. Ciltte koruyucu kalkan görevi görerek, lekelenme oluşmasını önler. Ambre Solarie , %100 yağsızdır ve yapışmayan ince bir dokuya sahiptir.


Şimdi benim yorumlarıma geçelim,
Ürün aşırı yağlı ve parlama yapıyor. Çok çok az sürmeme rağmen yüzümde aşırı parlamaya neden oluyor ve yağlı cildim dahada yağlanıyor.  Kardeşimde güneş kremi olarak bunu kullandı bir kaç kere onda sivilce gibi bir etkisi oldu ama ben böyle bir sorun ile karşılaşmadım . Yani bahsedildiği gibi yağsız bir ürün değil ama yapış yapış bir his vermiyor. Ürünün en güzel özelliği çabuk emilmesi, çok yoğun olmaması ürünün pozitif özelliği saatlerce cildim emsin diye uğraşmıyorum. 

Ben ürünü n11.com'dan Bella Mola mağazasından 17.50 TL gibi bir fiyata aldım. Daha iyi kullanışlı bir ürün bulmak istediğimden tekrar almayacağım bir ürün.
Çok tavsiye etmeyeceğim bir ürün uzun lafın kısası canlar :)
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Selamlar ben de geçen yıl bunun 50 spf olanını almıştım ama bir hafta bile kullanamadım. Kokusu çok kötü geldi bana. Parlaması da cabası. Bu sene Roc soleil protexion aldım. Parlama yapmıyor. Benim de cildim yağlı ama sivilce vs bir sorun olmadı. Aklında bulunsun. Umarım bulursun aradığını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende araştırıyordum benim için iyi bir öneri oldu :)

      Sil

Yorum Gönder