Ana içeriğe atla

Rival De Loop Young Ruj İncelemesi


Cumartesi gününden selamlar herkese;
Bu hafta sonuna yakışır bir rujdan bahsetmek istiyorum size. Bugün birlikte inceleyeceğimiz ruj Rival De Loop markasına ait olan Young  Tris Chic 30 numara. 

Ben ilk defa bu markayı deniyorum, bana yakın bir Rossmann mağazasi olmadığı için deneme fırsatım olmamıştı ama Şımarık Saksı etkinliğinde eşleştiğim Merve beni düşünmüş ve tam bana uygun olan tonu yollamış.

30 Numara olan ruj çok yumuşak yapılı, sürümü çok kolay, rengi ise şeftali tonlarında hafif ışıltılı bir renk. Sürüldüğünde doğal tonlarda bir renk veriyor, renklendirmesi harika. Bu arada rujun kokusunuda çok sevdim.
Tek sorunu ise kalıcı olmaması.


Yukarıdaki resimde rujun rengini görüyorsunuz. Bence çok doğal tonlarda ve çok güzel bir rengi var dudaktaki duruşuda aynı öyle güzel.

Buradan Bir Dilim Limon blogunun tatlı sahibi Merve'ye teşekkür ediyorum tekrardan :)
Öpüldünüz




Yorumlar

  1. Rival da Loop rujlarını hiç denemedim ama çok met ediliyor.Bu rujun da rengi hoşmuş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa verdiği renk çok doğal ama kıpkırmızı duruyor :)
    Güzel bi ruj güzel günlerde kullanın..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki o benim kötü resim çekmemdendir canım aslında çok kırmızı değil:)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım benim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder