Ana içeriğe atla

Çekiliş Kazandım ^_^



Selamlar Canlarım,
 Geçen hafta Ekoz KozmetiğinGizem ile düzenlediği bir çekiliş kazanmıştım bu benim kazandığım ilk çekilişti :) Kazananlar açıklandıktan sonraki gün hediyem geldi çok şaşırdım ve çok mutlu oldum hızları için teşekkür ediyorum buradan. Ben çekilişte La Casa de los Aromas markalı minik tavşan koku kazandım zaten ben minik tavşanı seçmiştim :) Bana gelen tavşancığın rengi mavi hindistancevizli kokusu var.

Daha paketi açmadan kokusu buram buram yayılıyor etrafa ayrıca görüntüsüde çok sevimli bende annemde bayıldık. Bana bu tavşancıkdan şımarık saksı etkinliğinde Merve'de yollamıştı onu odama asmıştım bunu ise arabama astın bence gayet çok güzel oldu.


Arabaya biniyorum çok güzel kokuyor ve gayette güzel görnüyor :) Yukarıdaki resimde görüyorsunuz ne bulursa arabasına asanlardanım ben sevgilimin asker künyeside var, kocaman nazar boncuğuda :)
Nazar boncuğumun yanına gayet uyan mavi kulaklı tavşancığım arabadaki yerini aldı.
Ekoz kozmetikde farklı kokularda mevcut bakmak isterseniz bilgilerini aşağıya ekliyorum :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

Yorum Gönder