Ana içeriğe atla

Şımarık Saksım Geldi ^_^



Selamlar Canlarım,

Gizemin Saksısı blogunun sahibi tatlı Gizem Şımarık Saksı etkinliği yapmıştı tabiki katılmasam olmazdı, ben canım arkadaşım Bir Dilim Limon Blogunun sahibi Merve ile eşleştim duyunca çok mutlu oldum. Daha önceden tanışıyorduk biz hatta ilk tanıştığım blog arkadaşım sanırım kendisi :) Kendisini çok seviyorum öpüyorum buradan onu :) 

Bu arada muhtemelen onun blogunu ziyaret etmişsinizdir ama eğer etmediyseniz hemen buradan bir bakın derim kendisi çok tatlı postlar yayınlıyor :)

Gelelim Merve'nin benim için seçtiği özel ve güzel hediyelere. 


Bana çok güzel ürünler yollamış hatta o kadar çok ürün yolladıki ben biraz kendimi mahçup hissettim açıkcası bu kadar çok ürün karşısında :(


Yukarıdaki resimdeki broşları ve yüzük küpe setini kendi elleri ile yapıyor ve bu ürünleri sattığı bir blogu var bence mutlaka bakın çünkü ben hepsine bayıldım :) Bakmak isterseniz buraya alalım sizi :)
Banada yollamış elleri ile yaptığı bu takılardan çokkk sevdim sürekli kullanıyordum :)


Tüm ürünleri tek tek yazsam bitmezdi o kadar çok yani :) Bu nedenle sizler için bir toplu resim ekledim. Bu arada kutunun içindeki mektubu beni çok duygulandırdı onunla tanıştığım için çok şanslıyım kendisini çok sevdiğimi buradan söyleyeyim :)

Hediyeler için tekrar teşekkür ediyorum Mervecim çok sağol seve seve hepsini kullanıyorum :)



Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Ben tesekkur ederim canım benim keske daha fazla olsaydı sana layık değiller ama bu kadar şimdilik. Bende seni seviyorum iyi ki varsın :) Güle güle kullan hepsni :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten özenle hazırlanmış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Selamlar. :)
    Yeni bir etkinlik başlatmaya karar verdim.
    Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Etkinliğede bakıyorum hemen :)

      Sil
  4. Güle güle kullan pembiş saksını çok beğendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende çok beğendim :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzelmiş hediyelerin, güle gül kullan şeker :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder