Ana içeriğe atla

Maybelline Color Tattoo 65 - Pink Gold


Selamlar Canlar,

Bugünkü konuğum Gratis'in anneler günü indirimi ile benim olan Maybelline Color Tattoo serisinden Pink Gold. İlk çıktığı zamanlarda kara borsa olan bir üründü kimse bulamıyordu ama milletin hevesi geçince rahat rahat bulunabiliyor artık :)
Nude tonları makyajda kullanmayı çok seviyorum belki renkli makyaj yapmayı beceremediğim içindir :)


Ben ürüne bayıldım diyebilirim. Sürümü çok kolay yumuşacık, rengi çok doğal içindeki simler yapay yapay durmuyor. Dağılma, dökülme problemleri yok.
Yumuşacık olduğu ve sürümü kolay olduğu için kat kat sürebilirsiniz.
İsterseniz göz makyajınızda baz olarak bile kullabilirsiniz.



Yukarıdaki resimde ambalajı görüyorsunuz gayet şık bir ambalajı var krem farın. Ayrıca burdan Gratis ve Watsons'a seslenmek istiyorum. Şu barkodlarınıza bir yöntem bulun artık çıkarmak isteyince ürünün ambalajını bozuyor, çıkarmazsanız göz zevkinizi bozuyor.

Gördüğünüz gibi ambalaj cam ama gayet sağlam görünüyor ben bir kere düşürdüm kırılmadı :)
Normalde krem far kullanmaktan hoşlanmam çünkü göz kapaklarım benim gün içinde yağlanıyor ve birikmeye neden oluyor ancak Maybelline farı ne kadar ilk sürdüğünüz zaman yumuşacık olsada kuruduğunda sanki sabitleniyor göz kapağında, ayrıca birikme gibi bir soruna neden olmuyor.


Eğer ürünü fırça ile kullanırsanız biraz yapay sanki kat kat far sürülmüş gibi bir görüntü oluşuyor ama parmaklarınız ile dağıtırsanız ürünü bence çok daha doğal hafif bir pembe renkli görüntü elde ediliyor.
Diğer renklerinide alıp denemek istiyorum. Ben çok memnun kaldım bu fardan, çok bereketli bir ürüne benziyor gramajı fazla verilen parayı bence hak ediyor. 
İndirimden 10 TL gibi bir fiyat ile almıştım. İlk indirimde diğer renklerinden de almak istiyorum.
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Bayıldım bu renge canım en kısa zamnda bende postunu yapacagım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu rengini çok severek kullanıyorum canım :) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindm :)

      Sil
  3. Essence Eye Sorbet'i de denee :) bu arada seni mimledim :)
    http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/05/gulum-beni-mimlemis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım deneyeceğim mim lediğin içinde çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Ben de parmaklarım ile dağıtıyorum ve gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum yazını ben de yazacağım yakında =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz tabi canım benim bende bayıldım bu renge :) :*

      Sil

Yorum Gönder