Ana içeriğe atla

Hazal Beni Mimlemiş ^_^


Selamlar Canlar,

Sonunda Perşembeye geldik yaşasın yarın Cuma :) Benim canım blogger arkadaşım Hazal Biçare yani nam-ı diyar Moryolculuk blogunun sahibi beni mimlemiş ona buradan çok teşekkür ediyorum. Gelelim sorulara ve cevaplara :)

1- Blog açma hikayeniz nedir?
Yıllardır bir sürü blog takip ediyordum onlardan edindiğim bilgiler zaman zaman çok yararlı oluyordu bende yapabilir miyim diye düşündüm önce kim neden beni okusunki dedim. Sonra canımın sıkkın olduğu bir gün kafam dağılsın diye blog açtım iyikide bu kararı vermişim.

2-Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blog ismim aslında çok düşünülmüş bir şey değil hatta üstüne hiç düşünmedim diyebilirim. Blog açmaya karar verdiğimde adı ne olsun diye etrafta dolanırken makyaj yapıyordum çok sevdiğim bir maskaram vardı makyajda sıra ona gelince benim küçük maskaram diye bir sevgi kelimesi çıktı ağzımdan bende bu cümlenin ingilizcesini kullanmaya karar verdim :)

3- Hangi mevsimi seversiniz?
Yaz. Benim mevsimim gerçekten yaz. Sıcak hava insanıyım ben sabahtan akşama güneş altında uyuyabilirim.

4-Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Yaşamayı, nefes almayı , yeni bir başlangıcı

5-Kırmızı ruj mu yoksa eye-liner mı?
Elbette eye-liner :)

6- Blog  yazmak sana ne kazandırdı?
Öncelikle çok güzel blogger arkadaşlar kazandırdı. İnsanları görmeden de sevebileceğimi öğrendim. Sonra sorumluluk sahibi olmamı sağladı post girmediğim gün huzursuz hissediyorum ödevini yapmamış öğrenci gibi :)

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Çok zor soru bence ikiside :)

8-Şiir mi yoksa roman ya da hikayemi?
Roman bence :)

9- En çok etkilendiğin film?
Inception

10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
İş hayatınında, öğrenciliğinde yeri ayrı ayrı ikisinde güzel kısımları var :)

11- Kitap okumak mı film izlemek mi?
Sanırım film izlemek :)

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?
Aşk romanları tercihim.

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?
Elbette Spor.

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğiniz şey?
Makyaj Malzemesi.

15- En sevdiğiniz yemek nedir?
Yaprak sarma.

16-En sevdiğin diziler?
Fringe, The Vampire Diaries, The Originals ... daha bir sürü var sayarsam ergen olduğumu düşünebilirsiniz :)))

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
Büyücü olmak isterdim :D

18-Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Çok nazlı olmak bence :)

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Var tabiki. Çanta, ayakkabı, jean, Salopet(Kot tulum), Kazanlı ütü(Çeyizlik)

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?
Hiç hatırlamıyorum desem ya muhtemelen siyah göz kalemi almışımdır :)


Bence sorular çok eğlenceliydi, cevaplarken çok zevk aldım. Tekrar Hazal'a teşekkür ediyorum. Ve bende bir kaç arkadaşımı mimliyorum :)



Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Hazal yazmışsın ya direk üstüme alındım doğrusu :D
    Güzel cevaplar vermişsin. :) Akşama bende cevaplıyor olacağım, Teşekkürler canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaha :)) adaşın :) tamam canım cevaplarını bekliyorum :)

      Sil
    2. Aaa sen de mi hazalsııın :) ben de hazal memnun olduuum :)

      Sil
  2. Eğlenceli bir mim olmuş:) Hazal yazınca ben de ilk bakışta Kitap Güzellik blogunun sahibesini düşünmüştüm beş saniyeliğine :) En kısa sürede yanıtlayacağım canım teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benimm :)) bencede çok eğlenceli bir mim :)

      Sil
  3. Hasta olunca bende çok nazlı oluyorum ya :D Tesekkurler tatlım yazıcam en kısa zamndaaa

    YanıtlaSil
  4. güzel bir mim olmuş canım naz yapmayan yok sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Hemen bakıyorum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Bak ben dedim şu üsttekine bi mim yap diye, dinledi ablasının sözünü şimdi internette ünlü oldu asdfghjk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder