Ana içeriğe atla

Mimlendim Ben Yine ^_^


Selamlar Canlarım,

Ben yine mimlenmişim bu sefer beni mimleyen Okyanus Altı blogunun tatlı sahibesi :) Ona buradan çok teşekkür ediyorum :) Hadi gelelim sorulara ve cevaplara :)

1- Blog isminin anlamı nedir?
Aslında blog ismim tamamiyle anlık bir şekilde ortaya çıktı doğaçlama oldu diyelim :)

2- Başka bir isim seçecek olsan bu ne olurdu ya da neyle ilgili olurdu?
Hiç bir fikrim yok ben öyle o an aklıma ne gelirse onu seçen tiplerdenim çok düşünmem.

3- Yaşın?
Yaşlandım artık 24 :)

4- Nerelisin?
Şanlıurfa

5-Okul/İş?
İkisininde kendine has güzel özellikleri var

6- En çok sevdiğin renk?
Kırmızı :)

7- Uyurken yanından ayıramayacağın şey?
Şimdilik yok :)

8-Başucu kitabın?
Ne okuyorsam o başucu kitabımdır.

9-En sevdiğin kıyafetin?
Jeans

10-En sevdiğin makyaj malzemen?
Eye-liner :D

11- Bekar/ Evli? Sevgilim var / Yalnızım?
Bekarım ama sevgilim var

12- Ailenden en ama en çok sevdiğin kişi ya da kişiler? (annen hariç)
Hepsini çok seviyorum hiç birinden ayrı kalamam

13- Hangi mevsimi seversiniz?
Yaz.

14-Doğada ki herhangi bir şeyin yerine geçme şansın olsa ne olurdun?
Sanırım gül olmak isterdim

15- Hangi Yunan Tanrısı / Tanrıçası olmak isterdin?
Afrodit olmak isterdim :))

16-Hangi doğaüstü yaratık olmak isterdin?
Denizkızı olmayı isterdim 

17- Bir kitap okuduğunda kendini baş kahramanın yerine koyar mısın? Ne sıklıkla?
En çok yaptığım şey :)

18- Rüyalarını hatırlar mısın? Şimdiye kadar ki en ilginç bulduğun rüyan?
Çok nadir hatırlarım ama bir keresinde rüyamda sevgilim Paralel evrendeki ben ile birlikteydi çok kıskanmıştım sanırım Fringe dizisinin dozunu fazla kaçırmıştım :D :D

19-Birini seviyorsun ama aranızda çok büyük bir kültür farkı var. Onunla birlikte mi olursun yoksa ondan vaz mı geçersin?
Her zaman bir orta yol bulunur herşeyin üstesinden gelinir birlikte olmaya devam ederdim.

20- En çok etkilendiğin hayvan? Neden?
Köpekler. Çünkü çok sadık hayvanlar.

Cevaplarımı nasıl buldunuz canlar ?
Bu arada ben kimseyi mimlemiyorum isteyen varsa eğer mimi devam ettirebilir :)
Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Rica ederim. :)
    18. sorunun cevabına bayıldım. :)
    Kadınlar kıskanmadan hayat geçmez. Yapacak bir şey yok. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder