Ana içeriğe atla

Marc Jacobs Beauty - Limited Edition Far Paleti



Selamlar,
Kızlar biliyorsunuz Marc Jacobs yeni bir far paleti çıkardı ve bu palet Limited Edition. Limited Edition'ı duyar duymaz alası geliyor insanın değil mi :) Bende far paletini incelerken sizinle swatch'larını paylaşayım dedim.  Tabiki ben swatchlamadım  netten alıntı tüm resimler.
Bu arada far paleti hakkında kısa bir bilgi vereyim, Marc Jacobs bu far paletine "The Siren" ismini vermiş. Paletin içerisinde 7 renk far mevcut, renklerin hepsi çok canlı renkler ama bana biraz sonbaharı anımsattı sanki :)
Farların bazıları mat gibi görünsede içerisinde hafif ışıltılar mevcut. Daha fazla uzatmadan resimlere geçelim artık.





Tüm resimler severek takip ettiğim Temptalia sitesinden alıntıdır. Aşağıdaki resimde de bu far paleti ile yapılmış bir göz makyajı var ben çok beğendim ya siz ?


Bu palet Sephora mağazalarında satışa sunulmuş. Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz, sizce alınmaya değer mi ?
Yorumlarınızı bekliyorum kızlar.
Öpüldünüz.




Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Ama son resimdeki göz makyajı çok güzel görünmüyor mu sırf bunun için almak istiyorum :D

      Sil
  2. çok harika renkler ve aşırı cesurca :) benim gibi bir memur napsın böyle renkli paleti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme kullanmasanda alıp makyaj masasının üzerinde durması seni çok tatmin ediyor en azından beni tatmin ediyor :D

      Sil

Yorum Gönder