Ana içeriğe atla

İndirim Haberi


Selamlar Canlar,
Nette gezinirken bir indirim ile karşılaştım haber vermesem olmazdı :) Benim Bioderma Sensibio H2O bitmek üzere benden uygun fiyatlı 1 alana 1 bedava kampanyaları arıyordum :) Ve buldum aradığım kampanyayı bulmuşken sizinlede paylaşayım dedim.


eczanemizde.com 'da ilk defa üye olan kullanıcılar 10 Tl indirim çeki veriyorlardı birde Bioderma H2O ürünlerinde bir alana bir bedeva kampanyası vardı eğer almayı düşünüyorsanız bence kaçırmayın derim.

Benim önce kullandığım Sensibio H2O'du ancak şimdi Sebium olan H2O ürünü merak ediyorum bu nedenle fırsatımı Sebium'dan yana kullanacağım. 
Bioderma Sensibio H2O ürünün fiyatı: 55.90 
 Bioderma Sebium H2O ürün fiyatı : 48.65

Bu fiyatlar üzerinden birde 10 Tl indirim olunca çok süper oluyor bence. Bu arada ürünlerin sayfasına gitmek için üzerine tıklamanız yeterli :)

Küçük bir not: 10 Tl indiriminizi 50 Tl ve üzeri alışverişlerinizde kullanabiliyormuşsunuz!!

Öpüldünüz.



Yorumlar

  1. Canım merhaba,

    İndirim haberini duyurarak çok iyi yapmışsın. Ama ben kendilerinden hiç memnun kalmamıştım ve şu yazımda yazmıştım.

    http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com.tr/2013/07/bitenlercopegidenler5.html

    O yüzden dikkat et derim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hemen okuyorum canım postunu çok teşekkür ederim bilgilendirme için :) :*

      Sil
  2. yağlı ciltler için olanı sık indirime girmiyor, onu kullananlar için çok iyi fırsat ama sensibio sık sık 20-25 tl gibi indirimlerle alınabiliyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bilgilendirme için :) :*

      Sil
  3. Bu haberi vermene çok sevindim tatlım, ben de değerlendirebilirim belki :)
    Bu arada yeni takipçin oldum blogunun gerek tasarımına gerek yazılarına bayıldım. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim gerçekten :) :* Bende hemen bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil
  4. Canım indirim haberini vermen çok iyi olmuş :) Bu arada header'ın çok güzel olmuş, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmen beni çok mutlu etti :) :*

      Sil

Yorum Gönder