Ana içeriğe atla

Flormar Jelly Look Serisi Ojeler




Selamlar,

Pazar gününün ikinici postu ile karşınızdayım. Flormarın yeni çıkardığı Jelly Look ojelerden bahsedeceğim sizlere. Geçen hafta Flormar Mağazasından kendim için bir kaç renk seçtim. Bugünde onları sizlere swatchlayacağım.

Yassı fırçası sayesinde sürümü çok kolay bu ojelerin. Koyu renkleri tek katta kapatıcılık sağlarken açık renklerde minimum çift kat kullanmak gerekiyor. Jel görünümlü parlak bitişli bir oje. Kuruma süresi bence gayet iyi hatta çoğu ojeye göre daha hızlı kuruduğunu söyleyebilirim.

Ben olan renklerin swatchlarını aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz.

JL06 Amaranth

JL14 Torres Blue

JL 09 Sky Blue
JL 02 Salmon Pink

Resimlerde ojeler tek kat sürülmüştür. Bu arada instagramdan takip edenler bilir ombre tırnak çalışmaları içindeyim. Resimlerde gördüğünüz ombre ojeyi JL09 ve JL14 Nolu ojeleri kullanarak yaptım.
Bu ojlerin satış fiyatı 3.50 tl online satışa baktım ama bu ojeleri göremedim sanırım daha eklememişler ama Flormar mağazalarına bu seri gelmiş oradan temin edebilirsiniz.
Bu arada bende olmayan serinin diğer renklerinide ekliyorum resmi Flormar türkiye twitter hesabından aldım.

Öpüldünüz.



Yorumlar

  1. Çok tatlı renklermiş canım :)
    iyi günlerde kullan :*
    ombre de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok guzel renkler canım ombreyi pek bi seviyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beybi çok hoşuma gitmeye başladı bu ombre olayı :))

      Sil
  3. Çok güzel renkler! Bebek mavisi istiyorum bende ama ertesi güne soyulup çıkıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende hiç soyulma olmadı ama zaten 2 günden fazla bir oje kullanmıyorum sıkılıyorum :))

      Sil
    2. Hah o zaman iyi=) Benim için 2-3 gün dayanması çok önemli:)

      Sil
  4. JL06 Amaranth ve JL 02 Salmon Pink ikisinden ben de istiyoruum :)) Sana da çok yakışmışlar canım. Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol bebeğim sana yollayayım bendekileri istersen :) :*

      Sil
  5. Güle güle kullan. Özellikle favorim Amaranth oldu, en kısa sürede alacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder