Ana içeriğe atla

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Selamlar Canlar,

Benimde wishlist'imde bulunan yeni bir moda akımından bahsetmek istiyorum sizlere. Slopet yani bahçivan tulumu tarzında olan jeanleri son zamanlarda sık sık görmeye başladık. Benim orta okulda olduğum dönemlerde sanırım yine modaydı ve biliyorsunuz zaten moda son zamanlarda kendi kendini tekrarlamaya başladı. Slopet akımıda bunlardan biri oldu. Slopet, çoğunlukla hamile bayanların tercih ettiği bir kıyafet oldu hep rahatlığından dolayı ama ancak ben insanların üzerinde sık sık görmeye başladım. Hadi şimdi bakalım hep beraber slopet modellerine. Ben bir kaç tane model beğendim umarım istediğim modelleri bulabilirim :) 
Şimdiden uyarıyorum bol görselli bir post oldu bu :)

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı

Sizce nasıllar çok şirin değiller mi ? Ben gerçekten çok beğendim hepsini tek tek bulduğum yerde alacağım bir tane slopet :)

Bu arada bulduğum bir kaç modeli sizinle paylaşmak istiyorum ben içlerinden sadece bir tanesini beğendim. Bulduğum modellerin resimlerini ve fiyatlarını ekliyorum canlarım aşağıya :)
Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı
Mango Kırık Beyaz Kot Tulum (Slopet) :149 TL
Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı
Mango Koyu Renk Kot Tulum (Slopet) :149 TL
Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı
Bu modeli beğendim ama tamda içime sinmedi ne yalan söyleyeyim :)
Tozlugiyim.com'da 69,99 TL

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı
tozlugiyim.com 'da cepli salopet: 59,99 TL

Salopet- Bahçivan Tulumu Moda Akımı
tozlugiyim.com 'da 74,99 TL

Benden şimdilik bu kadar siz ne düşünüyorsunuz bu moda hakkında ?

Öpüldünüz.

Not: resimler google amcadan alıntıdır.


Yorumlar

  1. Yalnız hepsi de zayıf ve uzun :) Benim bi tane sortlu bahcıvanım var ama giymiyorum çünkü çocuk sanarlar :D

    YanıtlaSil
  2. http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/yine-mimlendim.html mimlendin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel örnekler toplamışsın hakikatten çok beğendim, herkesin tarzına uyacak vardır bence bir iki örnek burada o kadar geniş ki bir arşiv niteliği olabilir gerçekten. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti beğenmenize çok sevindim gerçekten :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Yırtık pırtık salaş olanları çok beğeniyorum bende ama tam aradığımı bulamadım sanırım iş başa düşecek ve kendim yapıcam eskitmesini (: Örnekler çok güzel fikir verici olmuş bu arada bende bloguma beklerim heraninpaylastiklari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder