Ana içeriğe atla

Anneler Günü İndirimi - Gratis Alışverişim


Selamlar Canlarım,

Bilmeyen kalmadı anneler günü diye Watsons, Gratis, Rossmann indirimlerini açıkladı. Bende tabiki almak istediklerimi hayal ederek dün kendimi AVM'ye attım. Rossmann yakınımda olmadığından Watsons ve Gratis ile idare ederim diye düşündüm. Ama bir gittim Gratis'de hiç birşey kalmamış. Wet'n Wils standında sadece oje , the balm standında ise resmen kuyruk var ben o kadar kalabalığa gelemem bu yüzden the balma bakmadım bile Maybelline indirimi güzel geldi %40'dı buradan bende birşeyler alayım dedim tabi bunun yanında Gratis'e özel ürünlerde aldım. Gelelim aldığım ürünlere ve fiyatlarına.
  • Maybelline Eyeliner : 24.90 'dan 15 Tl'ye düştü
  • Maybelline Color Tattoo : 15.90'dan 9.5 Tl'ye düştü
  • Wet'n Wild oje: 3.5
  • Kotex Günlük Ped: 1.95
  • Orkid Ultra Confort:  2.25
  • Benri Islak Mendil: 1.35
  • Molped Ped: 5.25
  • Eklips Ayna : 2.25
  • Benri Pamuk: 3.16
  • Eklips Pasta Kağıt Törpü: 3.30
Gelelim kişisel yorumlarıma Maybelline ürünlerinde 14 Tl'ye satılan rimellerin fiyatı 20 Tl'ye yükselmiş tabiki tüm diğer ürünlerinde fiyatlarına zam gelmişti. %40 indirim uygulandığında 12 Tl'ye düşüyor ki aslında zaten normal fiyatı 14 -16 Tl olan ürüne önce zam yapıp sonra yok ben %40 yaptım demek insanları kandırmaca. Gratis'in kendi ürünlerine bakalım Kağıt törpüyü iki hafta önce Kazasker Gratis'den bir arkadaşım için aldım fiyatı 1.95'di dün aldım 3.30 fiyatı ödeme yaptıktan sonra fark ettim bilsem almazdım. Günlük ve hijyenik pedlerde kasada %20 ya da %40 gibi bir indirim yapılacak diyordu ama fişe bakınca anladımki indirim falan yapılmamış bir tek indirim ıslak mendillerde ve The balm ürünlerinde vardı ben başka bir indirim görmedim.

Gratis'in bu yaptığına bence önce bindirim sonra indirim yaptım denir. Ayrıca madem indirim yapıyorsun stoklarını güncelle mağaza gidiyorsun hiç birşey kalmamış. Kısaca benim çok sinir olduğum bir alışveriş oldu insanları açık açık kandiriyorlar bende dahil buna kanıp alıyoruz.

Watsons içinde yorum yapayım bari :) Watsons'dan da bir kaç ürün aldım onları paylaşmadım çünkü şımarık saksı etkinliğinde eşleştiğim arkadaşım Merve'ye süpriz olsun dedim. Watsons'da Rimmel Markasında güzel indirim vardı ben fiyatların şişrildiğini görmedim geçen hafta gördüğüm fiyatlar üzerinden indirim yapmışlardı ama orada da ellenmemiş ürün kalmamıştı hepsi açıktı hepsine dokunulmuştu birde orada çalışan kadın ellenen tüm ürünleri üfledi, temizledi sonra gitti tekrar bantladı stand'a koydu tabiki hiç bişi almadım sonuçta en çok ettiğim nokta kozmetik ürünlerinde dokunulmamış , kullanılmamış olmasıdır eğer ürün açıksa hayatta almam buradan Brandium Watsons Mağazasında Çalışan Hanımefendiyi kınıyorum...

Off biliyorum başınızı şişirdim ama çok mutsuz olduğum bir alışveriş oldu benim için. Umarım siz tatmin olmuşsunuzdur.
Öpüyorum.

Yorumlar

  1. Her yerde durum aynı tatliş stokların %70i depoya kaldırılıyor,temizlik konusunda da katılıyorum titiz davranmıyorlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sinir bozucu ama madem satmak istemiyorsun indirim yapma :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım ziyaret edeceğim blogunu :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de fark ettim sanirim essence ürünlerinde de indirim yoktu... bu indirim sadece aldigim the balm in eyelinerine yaradi gerisi bos ve kandirmacaydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet essence ürünlerinde indirim the balm iyidi ama ne yazıkki hiç bişi alamadım :(

      Sil

Yorum Gönder