Ana içeriğe atla

Wet'n Wild Oje E417F- Egglant Frost


Kapalı havaya inat güzel bir cumartesi gününden selamlar herkese,bügün size perşembe günü aldığım WW satından alabildiğim tek ürün olan E417F numaralı ojeden bahsedeceğim. Alır almaz tabiki dayanamadım sürdüm. Şimdi gelelim ilk izlenmimlerime;

  • Öncelikle rengine bayıldım. Görenlerde rengini çok beğendi. Buda hoşuma gitti :)
  • Top Coat sürmeden bile parlak bir görüntü sağlıyor buda adının hakkını verdiğini gösteriyor.
  • Şişesini beğenmedim özellikle kapak kısmını hiç beğenmedim.
  • Tek kat sürünce normal kuruması ama çift katta kuruma süresi çok uzun oluyor.
  • Fırçası ince uçlu sıradan oje fırçalarından.
  • Kalıcılığı berbat sürer sürmez tırnak uçlarım soyulmaya başladı bile.

Gördüğünüz gibi kapak kısmı bana bir enteresan geldi ve sevmedim. Fırçasıda ince uçlu oje fırçalarından.

Yukarıdaki resimde ok ile sürer sürmez ojenin tırnak uclarında soyulduğunu göstermeye çalıştım bilmiyorum resimden belli oluyor mu ?


Resimlerde tek kat oje uygulanmıştır. Işıga göre renginin değişmesi parlaklığı çok güzel. Ürünün fiyatı 3.5 Tl Gratisler satılıyor.

Öpüldünüz.


Yorumlar