Ana içeriğe atla

Watsons Mud Therapy Exfoliating Çamur Maskesi


Günaydınlar herkese,
Bugün hepimiz için bir dönüm noktası oldun Allah neyi hayal ettiysek yaşatmayı nasip etsin güzel haberler alalım, mutlu olalım bugün :)
Perşembe'nin konuğu Watsons'larda satılan 'çamur maskesi'. Benim hep merak ettiğim bir maskeydi. Çamur ve kil gibi maskelerin yağlı ciltlere iyi geldiğini bildiğim için tercihimi maskelerde hep bu yana kullanıyorum.

Bu ürüne her hafta mutlaka gittiğim Watsons alışverişlerimden birinde almıştım.
Mud Therapy Çamur maskesinin içerisinde Super berry ekstresi ve çin kili bulunuyor. Cildi temizlemeye yardımcı olduğunu yazıyor.

Kullanımı: Temiz ve kuru yüzümüze ve boynumuza, göz ve dudak çevresine gelmeyecek şekilde uyguluyoruz. 5-10 dakika arasında bekliyoruz ve bol su ile duruluyoruz. Yani klasik bir maske gibi :)



Plastik, pembe renkli bir ambalajı var kokusu çok güzel kırmızı meyveler kokuyor ve ye beni diyor. Uçuk pembe renkli bir ürün ve içerisinde kırmızı renklerinde minik minik pütürcükler var bu arada  bunlara ne deniyor bilmiyorum bilen varsa yazarsa mutlu eder beni :)


Şimdi gelelim yorumlarıma;
  • Doğruyu söylemek gerekirse sadece 1 kere kullandım ama hiç sevmedim.
  • Hassa olmayan bir cildim vardır ama yüzüme sürdükten 2-3 dakika sonra cildim yanmaya başladı  baya alev alev yanıyor gibi hissettim korktum hemen bol su ile duruladım. Birde ne göreyim kıpkırmızı oldu yüzüm, yandı diye yara olacak diye çok korktum hemen nemlendirici falan sürerek yatıştırmaya çalıştım neyse yarım saat 45 dakka sonra kırmızılık gitti. Ama günden sonra hassas bir cilt yapısına sahip oldu :(
  • Bu nedenle aldığım ve kullandığım için çok pişman olduğum bir ürün. Hassas bir cildim olmasada verdiği etki korkunçtu.
Benim cildimde neden böyle bir etki yaptı bilmiyorum ama belki içerisinde bulunan çil kili cildimde alerjik reaksiyona neden olmuştur.
Siz bu ürünü kullandınız mı? Memnun olan varmı?


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. ben de kullandım. benzer şikayetim var. sizin cildiniz nasıl toparlandı merak ettim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala çok hassas bir cildim var ben her gece kantaron yağı kullanıyorum o iyi geliyor cildime sizede öneririm

      Sil
  2. Exfoliating ölü hücreleri arındırma anlamına gelir. Bu yüzden hassas cilt yapısına sahip insanlar bunu kullanmamalı. Çamur maskesi istiyorsan exfoliating özelliği olmayan birini almaliydin :)

    YanıtlaSil
  3. bende de aynı etkiyi yaptı canım suratımı yaktı doğaldır dedim 5 dk daha bekledim yıkadığımda suratım baya kırmızıydı 2-3 tane krem sürdüm yatırtırşın diye 1 saate geçti

    YanıtlaSil

Yorum Gönder