Ana içeriğe atla

Mim


Selamlar,
TakTakıştır&GiyYakıştır blogunun sahibi beni mimlemiş cevapların kısa olması nedeniyle hemen cevaplayayım dedim :) Hadi gelelim renklerle ilgili mim'in cevaplarına.

BEYAZ
Saflığın rengi

PEMBE
Bağımlılığım olmasada en çok kullandığım renk. Hatta tema rengim :)

KIRMIZI
Aşk

MAVİ
Deniz

YEŞİL
Doğa

KAHVERENGİ
Doğallık

SARI
Yaz- Güneş

MOR
Asi

SİYAH
Temel renk

TURUNCU
Sarı ve kırmızının uyumu

GRİ
Varla yok :)

Ben kimseyi mimlemiyorum isteyen bu mim'i devam ettirebilir :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. cevaplarr çok güzell olmuş cevap verdiğn için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Canım seni başka bir mim bekliyor :) Mimledim seni bilgin olsun ;)
    http://www.duygugoker.blogspot.com.tr/2014/06/mimlendim-mim-oldum.html
    Kocaman öptüm <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder