Ana içeriğe atla

Mayıs Ayı Bitenler #2




Selamlar Canlarım,
Mayıs ayı bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu ay çok fazla ürün bitirememişim aslında buna üzüldüm biraz çünkü bu aralar sürekli alıyorum ama hiç bir ürün bitiremiyorum israf oluyor sonra sanırım bir süre kendime kozmetik alışverişi yasağı koyacağım.Sizce yapabilir miyim kendime dur diyebilir miyim ? :)  Neyse hadi bakalım bu ay neler bitirmişim.


L'Oréal Paris - Skin Perfection Serisi:  Daha önce yazısını yazmıştım ben çok memnun kaldım bu kremden bitti ilk fırsatta tekrar alacağım. Yazısını okumak için tık tık.
Şelale Aseton: Acil bir durumda aldığım bir asetondu çok memnun kalmadım ben açıkcası. Koyu renklerde performansını hiç beğenmedim.
Essence - Stay Natural Concealer: Ne yazıkki bitti ilk fırsatta almak istiyorum tabi bulursam biliyorsunuz essence standlarında bir standart yok hangi mağazada hangi ürün var bilemiyoruz. Yazısını yazmıştım okumak için tık tık
YVES ROCHER - Ferahlatan Işıltı Veren Maske: Verdiği etkiyi sevmiştim indirimden aldığım bir maskeydi elimde kullanmaya sıra gelmeyen bir sürü maske bitince tabi eğer biterse belki indirimden tekrar alırım. Yazısı için tık tık.
Golden Rose Lip Gloss:  Hiç sevmediğim ve resmen hiç kullanmadığım bir ürün oldu kendisi direk çöp. Yapış yapış etrafa dağılan bir lip gloss.


Üstteki resimde gördüklerinizi açıklamama gerek yok galiba her ay hepimizin kullandığı sıradan ihtiyaçlar :)
Çok fazla ürün bitirmemişim değil mi ?

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Işıltı veren maskenin etkisi çok kısa sürüyor gibi geldi bana. Çok elim gitmiyor o yüzden. :)

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki kendine dur diyebilirsin. İstemen yeter :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder