Ana içeriğe atla

Haftanın 3'lüsü - Günlük Favori 3 Rujum

Selamlar Canlarım,
Bugün yeni bir yazı dizisine başlamaya karar verdim. Yazı dizisinin adı "Haftanın 3'lüsü..."sizlere benim favorim olan 3 kozmetik ürünü ya da aksesuardan bahsedeceğim. Her hafta farklı bir 3'lü ile karşınızda olacağım bakalım hoşunuza gidecekmi?

Hadi ilk yazı dizisi postumun bugünkü konusundan bahsetmeye başlayalım. Sizlerle kullanmaktan zevk aldığım favori 3 rujumdan bahsedeceğim. Bu rujlarım benim günlük hayatta kullandığım ve mutlaka makyaj çantamda bulunan ürünler.

Yukarıdaki fotoda görüyorsunuz favori rujlarımı, hadi tek tek bakmaya başlayalım.


Essence Long Lasting -06 Numara Barely There
Toprak tonlarındaki bu rujun duruşunu, renk vermesini, nemlendirmesini çok seviyorum. Çok kat kat sürmeyi tercih etmiyorum eğer üst üste sürerseniz fazla kahverengi oluyor çok yağay bir görüntü oluşturuyor. Ama tek katta verdiği doğallık hoşuma gidiyor ve listenin üçüncü sırasından haftanın 3'lüsü listesine giriş yapıyor. :)


Rival de Loop - 24 Numara Berlin ,
Mercan renkli bu ruju bana Bir Dilim Limon blogunun tatlı sahibesi Merve hediye etmişti. Bana yolladığı günden beri çok severek kullandığım ve çantamdan eksik olmayan bir ruj kendisi. Nemlendirmesi, duruşu ve renk vermesi harika, kalıcığı orta seviyede en sevdiğim özelliği mat bir ruj olması ama kesinlikle yapay görünmemesi. Kısaca şuan bile dudağımda olan bu ruj haftanın 3'lüsünde favori rujlarım arasında 2. sırada :)

Pastel Star Lips Serisi - 501 Numara Melissa ,
Pastel markasına ait olan Star Lips serisi gerçekten ambalajı ile görünüşü ve renkleri ile çok ses getiren bir seri oldu bence. Tüm renkleri bir yana benim en sevdiğim renk pembe alt tonlu olan bu ruj oldu. Nemlendirmesi, dudakta duruşu, dudaklara verdiği ıslak izlenimini çok seviyorum. Ambalajındaki şıklık, ıslak bir görünüm vermesi ile haftanın 3'lüsü yazısında favori rujlarım arasında 1.sırada kendisi :) 

Evet benim haftanın 3'lüsü yazı dizimin ilk konuğu favori 3 rujumdu. Sizler ne düşünüyorsunuz ? Hoşunuza gitti mi ?
Yorumlarınızı eksik etmeyiniz :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bende seviyorum renklerini canım :) seninde beğenmene sevindim :*

      Sil
  2. melissa benim de favorilerimden :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım benim :) Pastelin evası var bende de cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim eva'yı bilmiyordum bir bakayım en iyisi :)

      Sil

Yorum Gönder