Ana içeriğe atla

Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası

Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası

Selamlar canlarım,
Bugün sizlere özellikle yaz aylarında severek kullandığım vücut pudrasından bahsedeceğim. Özellikle yaz aylarında benim favori ürünlerimden biridir pudra.

Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası

Oriflama'den aldığım bu vücut pudranın kokusu harika tertemiz kokuyor. Nasıl anlatayım fresh bir kokusu var kendisinin. Mavi olan ambalajı çok şirin kapak kısmı plastik çevirldiği zaman açılıyor ve delikli kapaktan pudralar dökülüyor. Delikleri çok büyük olmadığı için az az geliyorki bu da kullanımını kolaylaştırıyor.

Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası

Peki ben vücut pudrayı ne işe yarıyor.
  • Duştan çıktıkdan sonra havlu ile kuruladığım vücuduma sürüyorum.
  • Yazın ter kokusunu engelliyor.
  • Cildi yumuşatıyor, cildin hoş kokmasını sağlıyor.
  • Koltuk altımı epilasyon makinası ile almadan önce kullanıyorum hem cildi kuruttuğu için daha rahat tüylerin alınmasını sağlıyor, tarhiş olmasını ve koltuk altının kararmasını engelliyor.
Oriflame markasının çok çeşitli vücut pudrası var. Çalıştığım yerde Oriflame satış temsilcisi olan arkadaşım sayesinde kataloga ve ürünlere ulaşabiliyorum. Ama Mehtap benim çevremde Oriflame satış danışmanı yok diyorsanız, Oriflame ürünlerini www.orikatalog.com sitesinde bulabilir ve buradan sipariş verebilirsiniz. :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Ben çok memnunum sacima bile kullaniyrm yaglanmamasi için güzel kokuyor yuzunuz yagliysa yuzunuzede uygulayip fazla yagi atabilir şuan bu üründen aryorum her yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç için bir kaç kere kullanmıştım ama yüzüm için kullanmak hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder