Ana içeriğe atla

Oriflame - Sparkle In Paris Parfüm

Sparkle In Paris Parfüm

Güzel bir Cumartesi sabahından günaydınlar canlarım. :)
Hafta sonunuz güzel mutlu huzurlu geçsin. Ve 11 ayın sultanı Ramazan gelmiş hoş gelmiş. Allah dualarımızı kabul etsin. Oruç tutanların orucu kabul olsun inşAllah. 
Dürüst olayım ben oruç tutmuyorum gerek sağlık problemlerinden, gerekse gerçekten bünyemin açılığı kaldıramamasından tutamıyorum.  Ama ailemde herkes oruç tutuyor ve ramazan ayları benim için ayrı bir güzel geliyor. Tüm ailenin aynı sohraya oturması, sıcak pide kuyruğuna girilmesi, hep beraber dua edilmesi birliği, bereketi getiriyor bence. 
Tabi yaz aylarına gelmesi Ramazanın insanlarımız üzerinde çok negatif etkileri var. Zaten sinirli, stresli olan halkımız bu dönemde daha bir tahammülsüz daha bir sinirli oluyor. Bu nedenle karşımızdakileri hoş görelim millet olarak.
Neyse bu kadar temenniden sonra şimdi Cumartesi konuğuma geçelim. Dünkü çantamın içinde ne var postunu okuduysanız orada çantamdan çıkarmadığım parfüm olarak Oriflame -  Sparkle In Paris ' gördünüz.
Eğer okumadıysanız tıktık.

Sparkle In Paris Parfüm

Bu parfüm benim bitmesini istemediğim ama sıkmadan da duramadığım bir parfüm ve ben gerçekten bu parfümün kokusuna bayılıyorum.
Alt notalarında şunlar, üst notalarından bunlar var diye yorum yapamayacağım çünkü ben parfümden pek anlamam. Benim için kalıcığı ve temindeki kokusu önemli.

Sparkle In Paris Parfüm

Bu ürün 50 ml bir parfüm ve kalıcığı orta seviyede. Ben yaklaşık 1 yıl önce falan almıştım çalıştığım yerde Oriflame danışmanı vardı onun sayesinden çok uygun bir fiyata almıştım ve o işten ayrıldığından beri az az sıkıyorum bitmesin diye :(
Çok fresh ve tatlı bir kokusu var, meyve kokusu olan bu parfüm her yaşta bayanın kullanabileceği bir ürün. Gerçekten çekici ve merak uyandıran bir koku. Eğer fırsatınız olursa mutlaka koklamanızı tavsiye ederim. Ambalaj olarakta çok kaliteli ve şık bir cam şişede. Mehtap benim çevremde Oriflame satış danışmanı yok diyorsanız, üzülmeyin Oriflame ürünlerini www.orikatalog.com sitesinde bulabilir ve buradan sipariş verebilirsiniz. :)

Sizin favori parfümüz nedir ? Bu parfümü bitirdim sıradaki parfüm ne olmalı bana ne önerirsiniz ?



Öpüldünüz.

Yorumlar