Ana içeriğe atla

Plaj Giyim ve Aksesuarları


Selamlar Canlar,

Yaz geldi deniz, kum, güneş diye diye içim gidiyor son zamanlarda :) Biliyorsunuz artık bir plaj modası var. Sosyetik güzellerimizin başlattığı moda akımına, genç kızlarımızda uyuyor tabiki. Bende bunu göz önüne alarak sizler için kombinler yaptım. Hadi bakalım hep beraber..
Uyarıyorum bol resimli bir post bu :)











Ve geldik benim plaj kombinime. Sizler için kendimi kombinledim uyarayım yukarıdaki kombinlerden çok farklı :)

Benim kombinim gördüğünüz gibi rahatlık üzerine. Ben öyle plaja giderken aksesuar falan takamam. Sonra yok unuttum mu, kayıp mı ettim falan beni yorar. Ben gayet kot şort, üzerine atlet, gözlük , şapka, parmak arası terliklerim ve plaj çantam. Plaj çantamda ise; telefonum(olmazsa olmaz), güneş kremim ve okumalık kitap :P :). Havlumuda omzuma atarım tamamdır ben hazırım :)
Siz plaja giderken yanınıza neler alırsınız. Süslenip gidenlerden mi? Havlu alıp gidenlerden misiniz? 
Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. o Pastel renkerin içinde kayboldum resmen :) Tatil istiyorum yaaa

    YanıtlaSil
  2. Ben süslü olmayı çok isteyip bir türlü olamayanlardanım :) hele şimdi 2,5 yaşındaki bıdığımla daha da imkansız süslü olmam :) onun kremiydi beziydi havlusuydu oyuncağıydı derken bikinimi giymeyi unutmazsam iyidir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben senin bıdığını yerim ya bloguna baktım çok tatlı birşey maşallah :) Evet canım valla senin işin zor ama bende süslü olamayanlardanım yani :D

      Sil

Yorum Gönder