Ana içeriğe atla

Neutrogena - Hızlı Etkili Sivilce Jeli


Pazartesi gününden selamlar canlarım,

Bugün size gerçekten memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Neutrogena - Hızlı etkili sivilce jeli benim gerçekten memnun kaldığım işlevini yerine getiren nadir ürünlerden biri bu ürün.

Bu ürün ne mi ? Bu ürün size sivilcenizi 4 saat içinde kurutmayı ve kırmızı görüntüsünü yok ettiğini söylüyor. Çok iddialı değil mi ? Bencede. Ama söylediklerini bence yapıyor. Gece makyajımı temizliyorum bir bakıyorum oda ne kırmızı bir nokta görüyorum yüzümde eyvah sivilcem çıkıyor diyorum ve bundan bir damla alıp sivilcemin üzerine sürüyorum.  Sabah bakıyorum ya kurumus yada daha fazla büyümeden kızarıklığı gitmiş. Bu arada elbette sivilce yok olmuyor ama etkilerini gözle görünür derecede azaltıyor. Özellikle regl dönemimde cildim bildiğin sivilce döküyor işte o günlerde bu jeli kullanıyorum ve çok memnunum.


Bu jel mentollu bir jel sürdüğünüz andaki yanma ile karışık ferah etkinisi hissediyorsunuz. Yani cildinizi yakıyor bir nevi mentollu yapısından dolayı. Bu nedenle kesinlikle sivilce olmayan bölgelere sürmeyin tahriş olmasına neden olabilir cildinizin. Bu ürün şeffaf renkte jel yani hafif kıvamlı bir yapıda.



Bu arada okuduğum bazı bloglarda çok gereksiz hiç bir işe yaramdığını söyleyenler olmuş. Bende gayet başarılı bir etki yaptı. Bu tamamiyle cilt yapılarının farklı olmasından kaynaklı canlar her zaman dediğim gibi her ürün her cilt tipine uygun değildir.

Bu arada ben bu 9 10 Tl gibi fiyata Gratis'den almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Bittikçede alacağım bir ürün kendisi ben çok memnun kaldım.
Siz kullandınız mı ? Ne düşünüyorsunuz ?
Öpüldünüz.




Yorumlar

  1. etkisi kişiden kişye değişiyor sanırım ama bende de çok hızlı olmasa da etki ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de anında etki etmiyor ama gece sürüp yattığım zaman sabaha etkisini görüyorum :)

      Sil
  2. kuzu etkinlik var beklerim :) http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/06/beyaz-kutum-etkinligi.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder