Ana içeriğe atla

Çantamın İçinde Neler Var ?



Selamlar Canlarım,

Cuma günleri bana ayrı bir mutluluk veriyor kendimi daha iyi hissediyorum. Cumayı sevmemin en büyük nedeni ertesi günün Cumartesi olması olabilir tabiki :)

Neyse çok uzatmadan sizi bugünkü postum ile başbaşa bırakıyorum. Sizlere çantamın içinde neler olduğunu yanıma almazsam içimin rahat etmediği eşyaları göstereceğim.


Genelde ben büyük çanta kullanırım resimde de gördüğünüz gibi baya büyük hatta çünkü ben elimde birşey taşımakdan hoşlanmam herşey çantanın içinde olmalı hatta küçük alışverişlerimi bile elde değil çantada taşırım ben ve tabi yanımdan ayırmadığım bir sürü eşyada olunca ister istemez küçük çantalara sığamıyorum :)

Çantamın içindekilere gelecek olursak;
  • Cüzdan
  • Kartlık (Anahtarlığın yanında gördüğünüz küçük tatlı şey) : Bu arada o kartlığı Ebay alışverişimden almıştım. Detaylarını okumak için tıktık.
  • Ipad 'im olmazsa olmazlarımdandır.
  • Makyaj çantam(Onunda içindekileri yakında ayrı bir postta okuyacaksınız)
  • Aynam(En yakın arkadaşımın kınasında hediye edilmişti)
  • Parfüm(Oriflame sparkle in paris)
  • Not defterim (Gratis'den almıştım)
  • Ağrı kesici (Minoset) ve B vitamini

Benim çantamın içinde bunlar peki sizin çantanızda neler var yanınızdan ayırmadığınız eşyalar neler :) Sizde bana çantanızın içindeki resimleri yollayın konuk yazarım olun haftaya Cuma sizinde burada yayınlansın ister misiniz ?
Eğer isterseniz bana mail atmanız yeterli :)
Maillerinizi bekliyorum :)
mail: mylittlemascara@gmail.com



Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Ben de fırsat bulursam yapayım yollayayım sana :)
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  2. Hehehehhe ;) supermis cok sevdimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene sevindim tatlım benimm seninde çantanın içindekileri merak ediyorum :))

      Sil
  3. Parfümünün kokusunu bende seviyorum canım :)

    YanıtlaSil
  4. üff o B vitamini bende de var :D Yarasın canıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağoll canım benim sanada yarasın ozmn :))

      Sil

Yorum Gönder