Ana içeriğe atla

Sesu Tüy Sarartıcı Krem Yorumlarım


sesu

Selamlar Canlarım,

Bu aralar hep yaz aylarının verdiği deniz, kum, güneş üçlüsü üzerine postlarım yazıyorum. Ne kadar deniz özlemi ile yanıp tutuştuğumu siz düşünün artık :) Haziran bitti deniz, havuz suyu değmedi tenime:) Hadi neyse bu kadar acıtasyon yeter şimdi asıl konumuza dönelim :)

Artık yaz geldi, bayanların kabusu kıl, tüy sorunlarının en çok gözümüze battığı mevsimdeyiz. İşte bu noktada başlıyor bugünün konuğunun varlığı.

Ben yazları kollarımı aldırıyorum. Kışında dirsekten altını olmak koşulu ile alırıyorum. Üst taraflarında olan tüylerim daha ince. Yaz geldi tabi tüm kolu alma durumu başlayacaktı ki çok üşendim :) O gün Gratis gitmem gerekti reyonlarda gezerken tüy sarartıcı krem gördüm ve deneme kararı aldım. İki marka vardı birincisi Vivet ikinici Sesu markasına ait ürünlerdi. 
sesu

Öncelikle ilk hangisini alsam dedim baktım ikisininde fiyatı aynı 8.90 Tl gibi bir fiyat elim vivet markasına gitti çünkü gramaj olarak Vivet markasının gramajı Sesu markasının iki katıydı. Mantıklı olan Vivet almaktı ama türk mantığı ile düşünüp pahalı olan iyi markadır diyerek Sesu aldım :) İşte bu noktada iki marka karşılaştırmam son buluyor ve Sesu'nun yorumları başlıyor.

sesu tüy sarartici

Paket İçeriği:

1 adet renk açıcı, 1 adet aktivatör, karıştırma kabı ve spatula çıkıyor. İçerisine karıştırma kabı ve spatula koymaları bence puan kazandıran bir madde.

Nasıl Kullanılıyor ? 
İçerisinden çıkan karıştıma kabının üzerinde iki çizgi var. İlk çizgi ölçüsünün olduğu yere kadar aktivatör krem koyuyorsunuz sonra üzerine ikinci çizginin olduğu yere kadar renk açıcı krem koyup içerisinden çıkan spatula ile karıştırıyorsunuz. Sarartmak istediğiniz bölgenin üzerine ince bir tabaka halinde sürüp 4-10 dakika arasında bekletip, su ile yıkıyorsunuz. 

Hadi gelelim yorumlarıma;

  • Gramajı çok düşük bir kutu Sesu tüy sarartıcıyı maksimum 2 kere kullanabilirsiniz.(Bölgenin genişliğine bağlı olarak 1 'de olabilir.)
  • Kullanımı çok kolay. Maksimum 10 dakka içerisinde işlem bitiyor.
  • İşlem sonunda gerçekten saramış kollarım oldu tüylerim belli olmuyor çok mutluluk verici :)
  • Bölgeye göre değişir ama ağda ihtiyacımı karşıladı.
  • İçerisinden çıkan karıştırma kabı ve spatula işi kolaylaştırıyor.
  • Hasas bir cildim var bu nedenle sürdükten 3-4 dakka sonra hafif yanmaya ve kaşınmaya başladı. Önce korktum bu yüzden daha fazla beklemeden yıkadım. Hatta kesin olmadı diye düşündüm ama olmuştu.
  • Benim bahsedilen gibi alttan siyah tüylerim çıkmadı(henüz). Bu nedenle gayet güzel görünüyor. 

Kullandığım için memnun kaldığım bir ürün oldu. İyi ağda ile uğraşmamışım hemencik bitti işim. Tavsiye ediyorum kızlar bence sizde denemelisiniz.


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Canım ben bunu denedim ama daha sonra tüylerin çıkmasını hızlandırdı ve jilet etkisi yaptı bende :/ O günden sonra kullanmaya tövbe ettim açıkçası artık bu tarz ürünler kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok üzüldüm :( Ben geçen pazar denedim şimdilik tüylerde bir kalınlaşma olmadı, ekstra uzamada olmadı ama tabi bilemiyorum yinede :/ Bende bir kere tüy dökücü kullanmıştım o günden sonra tövbe ettim :)

      Sil
  2. Ben de öneden yaptırmıştım bu sene yapmadım bişi..tatilde yanarım tatile az kaldı diye... param olsa en güzeli lazer aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım doğru ama ben esmerim birde tüylerim ince lazer görmüyor ne yazıkki yoksa bende lazeri çok istiyorum :(

      Sil
  3. Bilgilendirici bir yazı olmuş. yaz gelmişken denemeye değer. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindiğim yorumlarınız benim için çok değerli :)

      Sil
  4. Arkadaslar vi-vet tuy sarartici kremi yüzüme sürDüm yüzüm yanmış gibi doğum lekeleri gibi oldu hemen yıkadıktan yanma hissi oldu acaba yuzumdeki lekeler gidermi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder