Ana içeriğe atla

Down Under Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi


Selamlar canlarım,

Bugün sizlere bir saç bakım ürününden bahsedeceğim. Down Under Natural's Argan Yağlı sıvı saç kremi. Bir dönem argan yağlı herşey baya bir moda olmuştu aslında hala bu akım devam etmekte. Gerçketn Argan yağlı bir ürün kullanıp kullanmadığımız çok muamma ama biz içinde gerçekten argan yağı var diye inanıp kullanıyoruz. 
Hadi bakalım inceleyelim bugünkü ürünümüzü.



Bu sıvı saç kremi, kolay kırılan saçlara anında etki ederek kolay tarama sağladığını vaad ediyor. İçerisinde yüksek oranda E vitamini, zengin antioksidanlar ve Omage 9 içermekte. Böyle saçların kırıklarını onarıyor ve saçı besliyor.


Plastik, pompalı bir şişe içerinde bulunan bu ürünü kullanmadan önce iyice çalkalıyoruz. Yıkanmış ve havlu ile kurutulmuş saça eşit müktarda uyguluyoruz. Durulama gerektirmiyor bu sıvı saç kremi.
Hadi bakalım benim yorumlarıma;
  • Kokusu çok güzel.
  • Karma karışık saçlarımın kolay taranmasını sağlıyor.
  • Saçlarımda ağırlık yapmıyor.
  • Kırıkları onarma gibi bir etkisini görmedim.
  • Kırıkları engellediğini sanmıyorum.
  • Kullanımı çok kolay ve zahmetsiz.
Bir daha alırmıyım diye sorarsanız almam çünkü olsada olur olmasada olur dediğim ürünlerden biri bunun yerine başka bir ürün denemeyi tercih ederim.
Ürünü Gratis ve Watsons gibi mağazalardan bulabilirsiniz.


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Ben de hemen hemen seninle aynı düşünüyorum canım. Saçları güzel açıyor ve kokusu harika. Ama başka bir etki göremedim pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bencede pek bir etkisi yok ama kokusu çok güzel :)

      Sil

Yorum Gönder