Ana içeriğe atla

HC - Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi



Selamlar Canlarım,

En yakın arkadaşımı evlendirdik, balayına gönderdik artık rahat rahat bloguma geri dönebilirim :)
Bu aralar sık sık post giremedim bu beni çok üzdü ama olsun artık daha sık görüşeceğiz. Bugün sizlere Gizem'in Saksısı blogunun tatlı sahibi Gizem'in anneler gününde yaptığı çekilişden kazandığım HC Ovex hızlı saç kurtarma ve canlandır terapisi saç maskesinden bahsedeceğim sizlere.

Yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum bu maskeyi ve artık sizlerle düşüncelerimi paylaşma vakti geldi. Öncelikle son dönemlerde blog dünyasında Hair Care markası çok populer olmaya başladı. Ürünleri deneyenler övgü içinde bahsediyorlar. Bakalım ben neler düşünüyorum :)


Öncelikle bu saç maskesinde benim ilk fark ettiğim nokta ürünü elinize aldığınız zaman sanki bir köpük ya da nasıl tarif edeyim karbonat ile karıştırdığınız köpük gibi olan yoğurdu elinize almışsınız gibi hissettiriyor. O an elinizde hissettiğiniz hafifliğin saçınızada yansıyacağınızı düşünüyorsunuz ve ilk izlenim gayet hoş oluyor. Tam tarif edemedim belki ama ben ben bu hissi sevdim. :)



Ovex bize diyorki;
Eğer hızlıca saçlarını kurtamak ve canlandırmak istiyorsan senin ilacın bende. İlk kullanımda farki fark edeceksin.

Kullanım olarakda;
Şampuan ile yıkadığımız saçlarınızın ıslaklığını sıkaraka ya da havluyla alıyoruz. Ovex'i hafif nemli saçlarımıza (Saç derisi hariç) eşit şekilde uygulayarak dağıtıyoruz. 5 dakika süre ile saçımızda bekletiyoruz. Sadece su kullanarak tüm saçımızı kısa süre duruluyoruz.

Bu maskeyi 2-3 gün ara ile uygulayabiliriz.

Benim saçımın hızlı şekilde kurturılma gibi bir durumu yoktu kırıklarımı yeni aldırmıştım gerçekten kurtarıyor mu bilmiyorum ama kullandıkdan sonra saçlarım çok güzel taranıyor,  yumuşuyor ve daha canlı, sağlıklı görünüyor.

Benim yaptığım hatayı sizinle paylaşmak istiyorum. İlk kullandığım zaman saç uçlarıma ürünü sürdüm ama saçlarım uzun olduğu için 5 dakika beklerken saçımı tepede topuz yapıp bekledim. Böyle yaptığım için saç diplerimide ürün bulaşmış oldu ve bu benim saçımda yağlanma sorununa neden oldu. Siz benim yaptığım hatayı yapmayın çünkü saç diplerine sürüldüğünde yağlanma problemine neden oluyor ki zaten ürün kullanımında saç diplerine sürülmemesi konusunda uyarıyor.

Çok uzun bir post oldu biliyorum son olarak ben üründen memnun kaldım eminim saçları çok hasarlı olan kişlerde söylendiği gibi dahada canlandırıyordur.
Eğer sizde bu ürüne sahip olmak isterseniz buradan alabilirsiniz. 55 Tl'ye ücretsiz kargo ile sipariş verebilirsiniz.
Ben bundan sonra HC  Complex ürününü denemek istiyorum. Eğer bu ürüne bakmak isterseniz buradan inceleyebilirsiniz.

Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Çok merak ediyorum bu ürünü bir de saç bakım yagını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bakım yağını merk ediyorum canım :)

      Sil
  2. Eşim bunları denemeyi dört gözle bekliyor. Ama eşimden önce deneyen olursa mutlaka yazsın buraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinize sürpriz yapıp alsanız bence çok mutlu olacaktır kullanan herkes çok memnun gibi görünüyor :)

      Sil
  3. HC Complex i dün ilk defa kullandım ve ilk kullanımda beni hayal kırıklığına uğratmayan bir ürün oldu. Ayrıntılar için blogda yazıma bakabilirsiniz.http://amigurumiaskina.blogspot.com.tr/2014/06/sac-dokulmesi-sorunuma-yeni-cozum-hc.html

    HC Ovex için şimdilik beklemedeyim , ama kullanmayı deneyi çok istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha demin senin postunu okumuştum gerçekten çok süper ürüne benziyor bende HC Complex denemeyi çok istiyorum özellikle mevsim geçişlerinde saç dökülmeleri çok yaşıyorum :(

      Sil
  4. Ben de kullanıyorum ve inanılmaz memnunum gerçekten ilk kullanımda fark ettirdi kendini :)
    Ben de yazısını yazacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir ürün seninde yorumlarını bekliyorum :) :*

      Sil
  5. ovex,komplex ve sampuanım pazartesi elime ulaşacak inş deneyip görelim :)
    böyle memnuniyet postlarını gördükçe merakım bikat daha artıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder