Ana içeriğe atla

Haftanın 3'lüsü - Günlük Göz Makyajımda Olmaz Olmaz 3 Şey

haftaninüclüsü

Selamlar Canlarım,

Cumaya son bir yazı dizim, Perşembenin gülü haftanın 3'lüsünde bu hafta göz makyajımda olmazsa olmaz 3 makyaj üründen bahsedeceğim sizlere umaraım beğenirsiniz :)

Ben gündüz içinde gece içinde makyaj yaparken 3 üründen asla vazgeçemem. Olmazsa kendimi eksik, makyajımı olmamış sayarım. Bunlar neler mi ? Hadi bakalım :)

Haftanın 3'lüsü -

  1. Tabiki göz altı kapatıcısı :) Hele ki sabah yeni uyanmış ve uykumu alamamış isem güne şişmiş göz altlarım ve morluklarım ile merhaba diyorum. Eee durum böyle olunca göz altı kapatıcısına çok fazla ihtiyacım oluyor. Yaz aylarında yoğun bir kapatıca yerine Garnier BB kremini kullanıyorum. Kısaca bahsetmem gerekirse kullanımı çok rahat bir ürün doğal bir duruş veriyor göz altlarımda. Kapatıcıdan ziyade renk eşitlemesi çok güzel. Kapatıcılığı yok denecek kadar az ama yokmuş gibi durması, ağır bir yapıda olmaması ve ucundaki roll on ile kolay kullanımı elimin sürekli bu ürüne gitmesine neden oluyor. Bu arada göz altımda yağ butonları yapmaması en iyi özelliği :)
  2. Olmazsa olmaz ikinici ürünüm tabiki eye-liner. Eye-liner sürmeden bakkala bile gitmem ben :) Son dönemlerde eyeliner olarak Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner kullanıyorum. Kalıcı olması, yaz aylarında bulaşmaması, akmaması beni bu eyeliner'ı kullanmamadaki en önemli özelliklerden bazıları :) Bu arada bunun postunu yazmıştım okumak için tıktık :)
  3. Son olarakta tabiki rimel yani maskara göz makyajının olmazsa olmazıdır. Zaten rimel olmayan göz makyajı kendini vurgulayamıyor, gözleri göz önüne çıkaramıyor. Ben tek bir eyeliner açıp onu bitene kadar ya da sıkılana kadar kullananlardanım. Bu aralar kullandığım rimel ise; Maybelline The Colossal Volum Express - Smoky Eyes duruşunu seviyorum bu rimelin :) Yazısını yazmıştım okumak için tıktık :)

Haftanın üçlüsündeki konuklarım bunlardı. Sizin olmazsa olmazlarınız var mı canlar :)

Yorumlarınızı eksik etmeyeniz:)


Öpüldünüz.

Muck
My Little Mascara

Yorumlar