Ana içeriğe atla

Tam 50 Kişiye - La Casa de los Aromas İle Evinizin Havası Değişsin!


Kızlar çok güzel bir çekiliş var. Bir sürü hediye veriliyor. Hepside bir birinden güzel. Bence sizde şansınızı denemelisiniz. Şimdi gelelim koşullara :)

Şartlar aslında çok basit ;

1. Öncelikle Ekoz Kozmetik firmasının Facebook sayfasına gidiyorsunuz. Gitmek için tık tık.
2. Ekoz Kozmetik sayfasında bir ürünü beğeniyorsunuz, yorum yazıyorsunuz ve paylaşıyorsunuz.
3. Ardından internet sitemizden istenilen herhangi bir “La Casa de los Aromas” veya “Nailish” markalı ürünlerden 1 adet seçiliyorsunuz.
4. Ve son olarak Ekoz Kozmetik web sitesinin iletişim bölümündeki formu dolduruyorsunuz. Form için tık tık. Ve gelelim en son ve en önemli noktaya;

Yönlendiren blogger olarak MY LITTLE MASCARA seçeneğini seçiyorsunuz ve aşağıdaki formu eksiksiz dolduruyorsunuz.



ve bitti :)

Bu arada bu kadar şey yaptıktan sonra blogumu takip ederseniz çokkk mutlu olurum çünkü çekiliş haberlerim bitmedi henüz yakında bir çekiliş daha olacak beklemede kalın :)

Bu arada sizin için seçebileceğiniz ürünleride ekliyorum :)



Öpüldünüz.




Yorumlar

  1. süper bir çekiliş olmuş :) takibe aldım. şansım açık olsun :)
    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil
  2. tatlım bende katılmıştım buraya yorum yapmayı unutmusum harika olmuş çekiliş katıldım izlemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş kazanırsın tatlım benim :) katılımın için teşekkür ederim :*

      Sil
  3. sonuçlar ne zaman açıklanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçlar en kısa zamanda çaıklanacak canım firma açıklayacak onu bekliyoruz

      Sil

Yorum Gönder