Ana içeriğe atla

Garnier Skin Naturals - Saf & Temiz


Selamlar Canlarım,

Cumartesi sabahından merhaba umarım bu hafta sonu herkes için çok güzel geçer. Bu hafta çok fazla blogum ile ilgilenemedim kusura bakmayın bekarlığa veda, kına falan derken birde canım çok sıkkındı moralim bozuktu yazmaya zaman bulamadım umarım bundan sonra daha güzel postlarla karşınızda olacağım.

Bugün size benim çok uzun zamandır kullandığım bir ürün olan Garnier'in Saf & Temiz 3'ü 1 arada ürününden bahsedeceğim. Bu ürün 2008 yılında piyasayı çıkmış ve ben muhtemelen çıktığı günden beri düzenli olarak kullanıyorum. 

Açıkcası ilk çıktığı zamanki formülünün daha iyi olduğunu bile iddia edebilirim. O zaman ambalajı daha farklıydı ama içeriği daha iyiydi bence etkisi daha muhteşemdi. Tabi bu kötü ürün olduğu anlamına gelmiyor. Ben hala severek kullanıyorum.

Geçen ay bitenler yazımda görmüştünüz biter bitmez yenisini aldım ama açıkcası trnd'in bana bu ürünü yollayacağını bilseydim almazdım :)


Hadi gelelim ürüne;
Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 arada cildinizi hem temizleyip, hem peeling yapıp hemde maske olarak kullanabileceğimizi söylüyor.

Ürün içerisinde bulunan Mineral kompleksi ve salisilik asit sayesinde yağlanma karşı cildimizi koruyup, pürüzlerini giderebileceğini söylüyor.

Bu ürün içinde bulundurduğu salisilik asit nedeniyle sadece karma ya da yağlı ciltler için kullanımı tavsiye ediliyor. Eğer cildinizde yağlanma, parlama ve siyah nokta varsa kullanmanız öneriliyor.

Benim cildim bunların hepsine sahip bu nedenle ben düzenli kullanıyorum :)

Ürün yoğun kıvamlı bir yapısı var içerisinde mavi minik toplar var sanırım bu toplar peeling amaçlı.Ben ürünü makyajımı temizlemek için değil peeling ya da maske olarak kullanıyorum. 



Benim cildim çok yağlı olduğu için yağ dengesiniz koruyor vede kullandıkdan sonra hissettiğim temizlenmiş his hoşuma gidiyor.

Eğer peeling olarak kullanacaksam ürünü parmaklarım üzerine alıyorum ve çok bastırmamak suretiylr cildimde dairesel hareketlerle yüzüme masaj yapıyorum.
Maske içinse ince bir tabaka halinde yüzüm ve boynuma sürüyorum yaklaşık 2 3 dakika bekletip bol su ile duruluyorum.

Ben bu ürünü sadece yüzüm için değil sırtımda çıkan sivilcelerim içinde kullanıyorum. Banyo sırasında elime aldığım ürünü sırt ve omuzlarıma sürüyorum lif ya da kese yardımıyla peeling yapıyorum.

Kısaca benim yıllardır düzenli kullandığım bir ürün ve çok memnunum. Trnd sayesinde çevremdeki arkadaşlarıma ve kardeşimede yolladığı ürünlerden verdim onlarında sonuçlarını bekliyorum.
Benim Garnier Saf & Temiz hakkında yorumlarım böyle siz ne düşünüyorsunuz ?
Bir sonraki postta görüşmek üzere :)
Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Benimde çok severek kullandığım bir ürün. Özellikle peeling'ini çok seviyorum.
    Uzun zamandır kullanıyorum ve nedense henüz bitiremedim. :)
    Bittiğinde kesinlikle alacağım ürünlerin başında geliyor. :)
    Güzel bir post.
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya bereketli bir ürün :)

      Çok teşekkür ederim canım :*

      Sil
  2. bnede çok severek kullanıyorum trnd banada gönderdi :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder