Ana içeriğe atla

Nivea Sun Sprey Güneş Yağı

Kızlarr,
Yaz geldi deniz, kum, güneş hepimiz deli gibi tatil istiyoruz değil mi :) Ben çalıştığım için 3 ayda mak. 1 hafta tatil yapabiliyorum. Bu nedenle çok cabuk bronzlaşmam lazımki tatil yaptığım fark edilsin. Bu yüzden spf değeri düşük olan kremleri, yağları seçiyorum. Tabiki bunun sağlıklı bir yöntem olmadığını biliyorum ve sizi yapmamanız konusunda uyarıyorum. 

Hadi bakalım küçük bir uyarıdan sonra ürünümüze geçelim. Ben esmer'e yakın kumralım aslında arada derede bir yerdeyim. Kumral kadar açık, esmer kadar koyu değilim ne oluyor bu ton dersiniz ? :)

Nivea Sun Sprey güneş yağı, içeriğindeki jojoba yağı ve E vitamini ile yoğun ve kalıcı bronzluk sağladığını vaad ediyor. Güneşin zararlı etkileri ve erken cilt yaşlanmasına karşı koruduğunu söylüyor.

Hadi bakalım sıra benim yorumlarımda.
  • Yoğun ve kalıcı bir bronzluk sağlıyor bu yönünü çok seviyorum. Belki benim cilt yapımdan kaynaklıdır bilmiyorum ama ben güneşde belli bir süre kalır kalmaz bronzlaşmamı sağlıyor.
  • Sürdükten sonra cildime kumlar yapışmıyor ki en çok nefret ettiğim şeydir yağ sürdükten sonra kumların cildime yapışması.
  • Kokusu çok güzel çok seviyorum.
  • Sprey olması homojen olarak dağılmasını kolaylaştırıyor. Sanırım sprey halinde olan ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum kolay olmasından dolayı.
  • Koruma özelliği yok tabiki.
Benim tatile çıktığım zaman severek bu yağı kullanıyorum güzel bir bronzlaşma sağlıyor. Sizin bronzlaşmak için kullandığınız favori güneş yağınız nedir canlar :)


Öpüldünüz.

Yorumlar