Ana içeriğe atla

Maybelline The Colossal Volum Express - Smoky Eyes



Selam Canlarım,

Bugün sizlere bir maskara yani rimel tanıtacağım. Benim günlük hayatta severek kullandığım bir ürün hatta son zamanlarda kullandığım tek rimel kendisi. Neden diye sorarsanız elimde azalan ürünleri bitirme kararı aldım, bitene kadar yenisi yok :) Tabi bu kurala uyabilir miyim bilmiyorum :) Neyse geleleim ürüne, bugünkü ürün Maybelline markasına ait Smoky Eyes. Bilindiği üzere Maybelline markasanın bir sürü güzel rimel'i var bu rimelde benim göz gezdirirken denemek için aldığım bir üründü. 


Rimelin fırçası plastik değil kıllı fırça. Fırçanın ucu, kalından inceye doğru gitmekte. Fırçanın kıllı fırça olması  zaten bize bu maskaranın amacının hacim kazandırmak olduğunu belli ediyor aslında. Daha yoğun, daha hacimli kirpikler, dumanlı gözler vaat ediyor. 

Vaatlerini de yerine getiriyor gibi. Tabi bu biraz beklentilere bağlı değil mi ? :)

Ben bu ürünü aldığım günden beri çok sevdim, çok beğendim.

Neden beğendim ?
Verdiği hacimi ve kirpiklerime uzun, kıvrımlı bir görüntü vermesini sevdim. Ben kirpik kıvırıcı kullanmıyorum, kullanmayı sevmiyorum ama bu ürün zaten kirpik kıvırıcı ihtiyacımı karşılıyor.
Gece dışarı çıkacaksam 2- 3 kat kullanıyorum bunda rağmen kirpiklerimde bir ağırlık yapmıyor, yapış yapış hissetmiyorum.

Gayet hızlı kuruyor buda benim sevdiğim bir özellik çünkü benim gözlerim kıpır kıpır durduramıyorum :) Dökülme gibi bir durum ile karşılaşmadım. Bu saydıklarımın hepside benim ürünü sevmem için yetiyorda artıyor bence :)
Kirpiklerimde duruşunu yukarıdaki resimde görebilirsiniz. 12-14 TL arasında satış fiyatı var. Ben yanlış hatırlamıyorsam 12 TL'ye Watsons'dan almıştım. Benim bu rimelim bitmek üzere tekrar alır mıyım diye sorarsanız eğer hayır muhtemelen almam çünkü denemek istediğim daha bir sürü rimel var :) Ben rimel konusundan biraz aç gözlüyüm sürekli yenisini alıyorum :) 
Benim yorumlarım bu kadar tatlılar.
Öpüldünüz.






Yorumlar

  1. Bu maskara hayatımın maskarası oldu resmen :) zamanla tam kıvamına gelip tam istediğim hale getirdi kirpiklerimi. Stok bitince almak istediğim ilk maskara kendisi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder