Ana içeriğe atla

Flormar - BEAUTY TOYS Serisi

Selamlar Canlarım,

Flormarın çıkardığı yeni seriyi gördünüz mü? Ben renklerine bayıldım gerçekten en kısa zamanda almalıyım, benim olmalılar. Oje'ler tam yemelik renkleri çok tatlı. Serinin adı zaten Beauty Toys gerçekten oyuncak gibi renkleri bana barbie bebekleri hatırlattı nedense :)


Ben bir kaç renk gözüme kesirdim mesela ;
Sarı Renk:  BT05 Golden Ball
Nude Tonlardaki: BT04 Purr Cat
Şeker Pembesi: BT10 Wonderheart Bear
Ojelerin fiyatı 2.25 TL sınırlı üretimmiş.

Bu arada Flormar nailart için yeni fırçalar piyasaya sunmuş gerçekten çok uygun fiyatlı fırçalar mutlaka alınmalı bu ürünlerde. En azından ben nail art fırça setini almayı planlıyorum eğer mağazada bulamazsam netten alacağım ;)
Bu setin fiyatı; 12,50 Tl.

Bu ürünlerden kullanan, alan var mı? Siz ne düşünüyorsunuz ?
Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Nail art fircalari oldukca iyi ben de gecen gun aldim uzun zamandir bakiyodum etrafa bunlar icin :) bugun de bu seriden mermaid yani koyu maviyi aldim cok tatli bi rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendiğim renkleri aldım ama fırçalarından kalmamıştı ne yazıkki :(

      Sil

Yorum Gönder