Ana içeriğe atla

Coca Cola Life

Coca Cola Life

Selamlar Canlarım,

Duyduğuma göre Coca Cola markası yeşik kutu içinde life adını verdiği şeker kullanmayan tüketicileri hedefleyen yeni bir ürün piyasaya sürecekmiş.

Coca Cola bu yeni ürünü ile şekeri ve kaloriyi üçte bir oranında düşürmeyi hedefliyormuş. Coca Cola life geçen yıl Şili ve Arjantin'de denenmiş. Bu sonbaharda İngiltere'de piyasaya sürüleceği söyleniyor. Coca Cola life içerisinde 89 kalori varmış. Bunların hepsi -mışlı -mişli çünkü daha ülkemize böyle bir ürün gelmedi.

Bana sorarsanız bizim ülkemize gelse çok talep edileceğini sanmıyorum ama denemek için mutlaka herkes en az bir kere alacaktır bende dahil. Ben sadece yeşil kutuyu çok yadırgadım :)

Siz ne düşünüyorsunuz Coca Cola Life hakkında ?

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Baya değişik olmuş yaa :D Bana islami kurallara uygun cola gibi geldi :P

      Sil

Yorum Gönder