Ana içeriğe atla

Rimmel London Glam'Eyes Mono Eyeshadow - 030 Smokey Quartz


030 Smokey Quartz


Selamlar Canlarım,
Bugün post girmeyeceğimizi sandıysanız yanıldınız eve ancak geldim ve ancak yazabiliyorum. Hadi bakalım günün misafiri kimmiş ? :)
Bugün sizlere severek kullandığım bir far olan Rimmel London Glam'eyes Smokey Quartz'dan bahsedeceğim.
Rimmel London markası benim çok severek kullandığım bir marka. Yeni ürün çıkardıkları zaman hemen alıp deneme isteği uyandırıyor bende. 

030 Smokey Quartz

Bugünkü konuğum olan Rimmel London marka 030 numaralı far. Benim severek kulladığım bir far kendisi. Kahverengi tonlarında ama çok uçuk bir kahverengi içinde ışıltılarlar var.

Bu arada far'ın çevresindeki toz için özür dilerim benim sık sık kullandığım bir far olduğu için biraz kendinden geçti bende resimleri çekerken fark etmedim şimdi yüklediğim zaman daha belirgin gördüm. Tekrar çekmeyede fırsatım olmadı :/
Bu far'ın yanında sünger uçlu küçük bir far aplikatörü var. Plastik, siyah, sıradan bir ambalajı var. Far'ın ortası bulunan markanın logosu benim beğendiğim bir nokta oldu.


Bu far açık kahverengi renkte biraz daha gold renge yakın gibi.Ürünün swatch'ını görüyorsunuz çok uçuk renkte bir kahverengi ve parıltılı yapıda. Uygun fiyatlı bir ürün hatta indirimlerde yakalarsanız çok daha uygun oluyor. Ama tabiki negatif yönleride fazla ürünün bir kere çok tozutuyor, kullanırken göz altlarına dökülme yapıyor. Eğer baz kullanmazsanız göz kapaklarında birikme yapıyor yani kısaca sıradan farların hepsinin yaptığı negatif etkileri Rimmel London'da yapıyor ama fiyat performans karşılaştırmasında gayet alınabilecek bir ürün kendisi.
Öpüldünüz.





Yorumlar

  1. Rengi çok tatlıymış canım. Bu arada tasarımına bayıldığımı söylemiş miydim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hayır beğendiğini söylememiştin canım bunu duymak çok mutlu etti beni :)

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş, güle güle kullan canım. Bu arada tasarımına ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tasarımı beğenmenede çokk sevindimm <3 :))

      Sil

Yorum Gönder