Ana içeriğe atla

Flormar Lights of Flowers Lip Gloss - LF 46

Selam kızlar,

Günün ikinci postu çok şeker gibi bir lip gloss. Rengi şeker pembesi olan bu lip gloss tam yemelik. Zaten rengine bakıp beğenmemek çok zor değil mi? :)


Herkesin artık en az bir ürüne sahip olduğu bir seri Flormar Lights of Flowers öyle bir indirim yapmıştı ki resmen almayan kalmamıştı. Benim indirim dönemi aldığım ürünlerden biriydi. Rengini çok beğenerek almıştım.



Ürünün rengi gerçekten çok güzel. Gördüğünüz rengi direk olarak dudaklarınıza veriyor hemde tek katta. Kalıcığı bence gayet iyi bu ürünün. Kendini çok belli eden çok iddialı bir renk. Bu nedenle sürmek cesaret ister en azından benim için öyle. Ben sürdüyse eğer fazlalıklarını peçete yardımı ile alıyorum. Çünkü ister istemez yemek yerken su içersek bu lipgloss dudak kenarlarıma dağılıyor ve çok çirkin bir görüntü oluyor.

Kısaca rengi, dış görünümü, kalıcılığı çok güzel bir ürün ama benim kullanmakdan zevk almadığım bir ürün. Fırçası çok kullanışsız benim dudaklarım için büyük kaçıyor ve sürerken mutlaka taşırıyorum. Ama tabiki fiyatına bakarsak güzel performans sağlayan bir ürün oldu kendisi. 
Siz kullandınız mı bu ürünü ? Memnun musunuz ?


Öpüldünüz.

Yorumlar