Ana içeriğe atla

Flormar 07 - Nude Dudes Far Paleti


Selam Canlarım,

Güzel bir hafta sonu olsun hepimiz için mutlu mutlu geçsin :) Bugün sizlere mutlaka herkesin sahip olması gereken bir nude far paletten bahsedeceğim. Bu far paleti 07 numara Nude Dudes isimli Flormar markasına ait bir ürün.
Plastik, siyah bir ambalaja sahip far paletininde toplam 5 renk var. Bu 5 renk mat nude tonlardan oluşmakta. Doğal tonlardaki bu far paletinde ten renginden, kahverengiye kadar olan tonlardan oluşmakta. Bu far paletinde iki uçlu sünger far fırçası var. Çok işlevsel değil ama kullanılabilir bir far fırçası. Benim için bu far paleti bir çok görevi aynı anda yapabiliyor mesela kaş doldurma, kaş altı aydınlatıcı ya da kontürleme gibi.

Hadi gelin bu paletteki renkleri tek tek inceleyelim.


Palette bulunan ilk renk açık mat duruşlu beyaz ile ten rengi arasında bir renk. Tam olarak ismini bilemiyorum ama ben kaş altını aydınlatmak ya da göz pınarlarımı aydınlatma amacı ile kullanıyorum.


Paletteki ikinci renk, ilk renkten biraz daha koyu ve gri renge daha yakın. Ben bu rengi göz makyajında göz kapagıma temel renk olarak kullanıyorum. Bunun üzerine uyguluyorum göz makyajımı. Hatta bazen tek başına uygulayıp gölgeleme yapıp çıkıyorum.

Palette bulunan 3. renk açık kahverengi tonlarında bir far. Benim günlük makyajımda kullandığım güzel bir renk.
Gelelim palette bulunan 4. renge ben bu far'ı yüz kontürleme için kullanıyorum, rengi teminden 2 ton daha koyu bu nedenle dağıttığım zaman cilt rengime kontürleme için çok uygun oluyor. Olmazsa olmaz renklerimden biri kendisi. Eğer kontürleme yapmayacaksam göz makyajımda gölgeleme yapmak için kullanıyorum.

Evet paletteki son renge geldik. En koyu renk bu ben bu rengi kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum benim kaşlarımın rengi koyu olduğu için gönül rahatlığı ile kullanabiliyorum.

Benim almakdan hiç pişman olmadığım bir far paleti oldu kendisi iyiki almışım gerçekten çok işe yarıyor. Makyajın olmazsa olmaz tüm özelliklerini içerisinde barındıran bir palet. Eğer sizin yoksa bence sizde edinmelisiniz.
Ürünün satış fiyatı 18.75 Tl. Flormar'ın kendi sitesinden alabilirsiniz canlar. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz.
Biraz uzun bir post oldu kusura bakmayın canlarım.
İyi hafta sonları.
Öpüldünüz.

Yorumlar

Yorum Gönder